E
eiserahavaan
Vieras
Haluaisin nyt ihan rehellisiä mielipiteitä. Täällä monesti haukutaan sossulla eläviä, ja pitäisi töitä tehdä vaikka minimipalkalla jos ei muuta ole. Toisaalta olen samaa mieltä, kun miettii yhteistä hyvää, mutta toisaalta en ole.
Itse olen töissä osa-aikaisena, koska kokoaikaista en ole saanut. Asun yhdessä työttömän ihmisen kanssa. Me saamme minun työlläni lähes sen mitä sossustakin saisimme, jos olisimme molemmat työttömiä. Vaikka en töitäni lopettaisi missään nimessä niin onhan tämä ihan päätöntä.
Toisaalta kyllä pitää elämässä joskus olla itsekäs, ja ymmärrän hyvin miksi joku muu jäisi kotiin. Ei sen takia vaan voi käydä töissä koska sosiaalinen paine (en voi elää sossun rahoilla) menee vapaa-ajan ylitse.
Kuinka moni muu suostuisi töihin ns. ilmaiseksi, jos sossusta saa saman verran?
Lisättäköön vielä, että työ ei ole ns. unelmieni duuni.
Itse olen töissä osa-aikaisena, koska kokoaikaista en ole saanut. Asun yhdessä työttömän ihmisen kanssa. Me saamme minun työlläni lähes sen mitä sossustakin saisimme, jos olisimme molemmat työttömiä. Vaikka en töitäni lopettaisi missään nimessä niin onhan tämä ihan päätöntä.
Toisaalta kyllä pitää elämässä joskus olla itsekäs, ja ymmärrän hyvin miksi joku muu jäisi kotiin. Ei sen takia vaan voi käydä töissä koska sosiaalinen paine (en voi elää sossun rahoilla) menee vapaa-ajan ylitse.
Kuinka moni muu suostuisi töihin ns. ilmaiseksi, jos sossusta saa saman verran?
Lisättäköön vielä, että työ ei ole ns. unelmieni duuni.