Jännittää huomiset treffit exän kanssa ihan sikana

[QUOTE="jepa";25571196]Juu sinisulan jutuissahan se AINOA outo juttu on autossa syönti :D kaikki muu on ihan kertakaikkisen normaalia täysijärkisen ihmisen käytöstä :D[/QUOTE]

Näin on! :D

Kaikki täysjärkiset kuskaa lapsen treffeille,
kaikki täysjärkiset kehuskelee sillä,että menee toistuvasti exän kanssa sänkyyn ja vielä ihmettelee miksei exän nyxä tykkää et exä viettää aikaa ton kanssa...
Kaikki täysjärkiset myöskin koittaa pakottaa miehen lapselleen isäkseen,vaikkei miehellä siihen velvollisuutta ole..jo ihan vaikka sen takia ettei ole lapsen isä.
Kaikki normaalit ihmiset laskevat seurustelevansa,kun ovat raahanneet yhden illan panon kotiinsa..niin ja vaihdettuaan facebookin jäätyä auki miehenkin parisuhde statuksen... jne jne...
:D
:D
 
[QUOTE="hih";25571235]Saattaapa muuten olla, että on sama molempien takana. Olin jo unohtanut koko Ewin. Hyvin samantyylinenhän tämä on. Eli helvetin rasittava provohahmo. :D[/QUOTE]

tuo on puhunu jo pari kertaa itsensä pussiin kun ei muista kummalla nikillä on juttujaan laittanu. :LOL:
 
Mun onkin tehnyt mieli kysyä mitä ap pisti sillon niihin juhliin, olisko olleet häät, päälle kun aikoi pitää eksänsä pään tiukasti itseensä päin käännettynä ja miten siinä loppujen lopuksi kävi?
Joo, se on kyllä jäänyt kiinnostamaan! Kun ei ollut silloin edes varma että moikkaako eksä. :O

Taisi olla SE ketju, josta viimeistään jäin koukkuun näihin juttuihin. :D
 
Siis ton blogin mukaan se "exä" olis ollut naimisissa ja perheellinen ennen sinisulan tapaamista, sen suhteen aikana ja sen jälkeen. Ymmärränkö mä nyt tätä satua oikein.. Eli siinä tapauksessa ei voi puhua mistään "eksän "nyksästä" "?
 
Siis ton blogin mukaan se "exä" olis ollut naimisissa ja perheellinen ennen sinisulan tapaamista, sen suhteen aikana ja sen jälkeen. Ymmärränkö mä nyt tätä satua oikein.. Eli siinä tapauksessa ei voi puhua mistään "eksän "nyksästä" "?
Eikös se naimisissa oleva perheellinen mies ole sinisulan tytön isä, eli ei tämä "exä" jota sinisulka jahtaa?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25569468]Tää ap on joku mies jolla on ihan helvetin hauskaa kun jengi täällä on niin pirun urpoa, että uskoo jotain näin älyttömän läpinäkyvää provoa. Tässä niin selkeesti tuodaan tiettyjä stereotypioita esille, ja esitetään asiat niin epäuskottavasti, että jotkut luulee, että sen on pakko olla totta. Musta tää vaan ei oo hauskaa nähnytkään, vaan maailman rasittavinta juttua sönkötetään, ja eniten rasittaa se, että joku menee ja uskoo ja ihan innoissaan kommentoi tänne miten ap on niin hölmö kun ei tajua, että exä ei halua sitä ja bla bla. Miten ois, että kukaan ei kommentoi ja ap vihdoin poistuis palstalta selittämästä tätä paskaa. Miten tää voi olla kenestäkään viihdyttävää?[/QUOTE]

Mun mielestä ainakin sinisulka on viihdyttävämpi kuin ewi, venakko ja ammattivalittaja yhteensä. :D Miksi se pitäis saada pois palstalta? Älä lue jos ei kiinnosta.
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";25571857]Mun mielestä ainakin sinisulka on viihdyttävämpi kuin ewi, venakko ja ammattivalittaja yhteensä. :D Miksi se pitäis saada pois palstalta? Älä lue jos ei kiinnosta.[/QUOTE]

no tätä voi peesata kyllä :D
 
"voivoi"
onneks olkoon sinisulka, oot voittanu kaksplussan sketsikilpailun sun vallattomalla hahmolla! ihan mahtavaa! saa vedet silmis nauraa näille sun vitseilles. harmi et jengi ottaa nää turhan tosisssaan! go go sinisulka
 

Yhteistyössä