Jännittää huomiset treffit exän kanssa ihan sikana

Ok no jätetään tää sit tähän eikä muistella pahalla! Kaikkea hyvää sulle ja toivottavasti löydät vielä naisen, joka tajuaa sua. :heart: ps. oon aina valmis silti kuuntelemaan sua.
Miksi päättömän pitäisi löytää nainen? Vai onko hän mukamas sinkku, vai eikö hänen naisensa vain tajua häntä? Sori OT.: /

Toki varmaan päätön itse tietää vastata tähän parhaiten, ja jos ei halua, niin ei ole tarvis. Ja eihän se minulle kuulukaan. Kunhan puhelen...:D
 
Siis en tajua mistä tää voi johtua? Toivottavasti tää jatkuva heikotus ja jänskätys tietää vaan hyvää ;D Ei olla nähty 2,5 vkoon ja siksikin on maha kuralla. Huomiseen lisää jänskätystä se, et aion valmistaa exälle sinne aterian enkä ole varma onnistunko : D ja sit aion laittaa päälle paidan, jota moni nainen ei uskaltaisi ehkä paljastavuudessaan laittaa pakkaskeleillä, mutta mulla on kyllä siihen rohkeutta. Huomenna ei kyllä kukaan jää Prismassa kakkoseksi mulle...aion varmistaa, että exä pitää visusti silmänsä mussa : D
:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Debra
"tii-"
No ei että en tiedä onko exä kertonut sen nyksälleen vai ei...mut ei kiinostakaan itse asiassa :D Sitä paitsi ex ei edes vielä tiedä, et oon suunittellut näistä treffit: että oon kokannut sille ruokaa jne. Ex ite sano vaan, että jos nyt suostuu mua lähtee käyttää Prismassa niin ei sit tällä kertaa mennä hamppareille, et se yrittää nyt vähän säästää ja laihuttaa...nii musta oli sit hyvä idea kekata, et hei mähän voin sille vaihteeksi tarjota tällä tavalla ruokaa...nyt varsinkin, kun se on koittanut rajoittaa sitä aikaa minkä se on mun luona :( niin se ei ole voinut täällä syödä jne.
Haha :D :D Exä siis "laihduttaa" ja "säästää", jotta ei mentäisi hamppareille vaan pääsisi nopeammin sinisulasta eroon. Voi kun olisi kärpäsenä katossa näkemässä exän ilmeet, kun eväät kaivetaan esiin. :D
 
No kyllä muakin jännittäis huomenna pitää piknik autossa seksikäs paita päällä. Koko maahan on kuitenkin huomiseksi luvattu meleko rapsakkaa pakkasta. Jännittäishän se että jäätyykö tissit vai kaatuuko eväät ihqulle paidalle. Tai kumpi tapahtuu ensin.
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
Hei sinisulka, mikset muuten yhtään riivaa sitä sun toisen lapsen isää? Vai onko sulla kenties lähestymiskielto sitä kohtaan? :D
On joo muuttanu toiselle paikkakunnalle jne. sillä on perhe ollut jo ennen mun tapaamista, niin ymmärrän kyllä sitä siinä asiassa :) Silti olis kiva, jos voisivat pitää yhteyttä mun ihanaan tyttäreen ja kantaa vastuuta :)
 
[QUOTE="hmm";25567458]Mäki haluan tietää miten niissä häissä(?) kävi? :) ja onko nyt kysessä sama eksä,eli tää prismatreffityyppi?[/QUOTE]

Noot...jos oikeesti tarkotat niitä melkein vuoden takasia häitä, nii ei oo sama ex.
 
Alkuperäinen kirjoittaja männinkäinen;25567449:
Mitäs herkkuja olet aatellu valmistaa huomiseks?
Eix sun ex yhtään ihmettel ku tulee hakee sua Prismaan ja sä sipsuttelet autoon vähis vaatteissa kippojen ja ruokien kanssa?
wiener schnitzel kera kermaperunoiden :)
Riisudun vasta autossa, nii toi ei tuu olee onkelma :) sitä paitsi mä olen tosi hyvä korkkari kävelijä ja mun ex osaa arvostaa sitä, et se saa liikkua näin näyttävän naisen seurassa : )
 
No kyllä muakin jännittäis huomenna pitää piknik autossa seksikäs paita päällä. Koko maahan on kuitenkin huomiseksi luvattu meleko rapsakkaa pakkasta. Jännittäishän se että jäätyykö tissit vai kaatuuko eväät ihqulle paidalle. Tai kumpi tapahtuu ensin.
Heh no mun exän autossa on tosi hyvä lämmitys järjestelmä, et se on ihan niiku sisätiloissa on :) ja penkitkin on mukavat istua
 
Ei kristallisia jalkalaseja? Tsot tsot, menee tyylittömäksi ilman niitä. Kangasservettejä pitää olla sit kans mukana. Paljon.
No jos on pakko alkaa arvostelemaan toista ihmistä tolla tavalla, vaikka toinen ihminen on nähnyt/näkee vaivaa, niin saman tien sanon sulle, että seuraavan kerran ennen ku ladot tollasta pöytään, niin mieti oletko valmis itse tulemaan meille tarjoilijaks ja tuomaan noi sun ehdottomas kristallilasit, jos ne sun mielestä muka ruuan/naisen/miehen/parisuhteen/tunnelman tekee!
 
No jos on pakko alkaa arvostelemaan toista ihmistä tolla tavalla, vaikka toinen ihminen on nähnyt/näkee vaivaa, niin saman tien sanon sulle, että seuraavan kerran ennen ku ladot tollasta pöytään, niin mieti oletko valmis itse tulemaan meille tarjoilijaks ja tuomaan noi sun ehdottomas kristallilasit, jos ne sun mielestä muka ruuan/naisen/miehen/parisuhteen/tunnelman tekee!
Voin hyvin tullakin. Musta olis tavattoman mielenkiintosta nähdä kun te syötte niitä schnitzeleitä autossa.
 

Yhteistyössä