Leikkaanko lyhyet hiukset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lyhyt vai ei

• kyllä

Ääniä: 2 50,0%
  • ei

Ääniä: 3 75,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    4
  • Kysely suljettu .

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Ajattelin tempasta tähän tylsyyteen ja nyt kysyn teiltä.... Leikkaanko itselleni tosi lyhyet hiukset? Mittaa olis jotain muutama sentti tai sinnepäin
:popcorn:

Jos en kuitenkaan ihan päivää odottele päätöstä... Muutaman hetken :popcorn::popcorn:

Viimeksi muokattu:
Hmmmm olen alle 40v... mutta ei se kadottanut viimeksikään miestä tuosta vierestä kun sentin siilin rytkäsin ....

Viittasin yhteen eiliseen ketjuun:D.

En kyllä oikeasti osaa ottaa kantaa. Kummissa viihdyt paremmin, pidemmissä vai lyhyissä?

Entä jos kokeilisit jotain tosi erilaista hiustyyliä, ja jos et pidä siitä, niin sitten voi leikata lyhyeksi? Täähän olis nimittäin hyvä tilaisuus kokeilla jotain erilaista, jos meinaa muutenkin pätkiä hiukset lyhyeksi.

Viittasin yhteen eiliseen ketjuun:D.

En kyllä oikeasti osaa ottaa kantaa. Kummissa viihdyt paremmin, pidemmissä vai lyhyissä?

Entä jos kokeilisit jotain tosi erilaista hiustyyliä, ja jos et pidä siitä, niin sitten voi leikata lyhyeksi? Täähän olis nimittäin hyvä tilaisuus kokeilla jotain erilaista, jos meinaa muutenkin pätkiä hiukset lyhyeksi.

Jep, mä tiedän ton rekkalesbo tyylin. Täällähän se riehu jossain vaiheessa kovin kovasti.
Nyt nää on voisko kuvailla välimallin mittaset ja mua ahdistaa nää just nyt. Viime ja toissa kesänä mulla on ollu toi tosi lyhyt malli :) Ja nyt sitä pohdin että nykäsenkö taas saman vaikka on kylmä pihalla? (Ja mulla on aina pipopäässä, paksukin jos pitkään hiihdän ulkona, että siitäkään ei olis kiinni)

Uusimmat

Yhteistyössä