Oletteko koskaan antaneet säälistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Annoin kerran säälistä hipelöidä, mutten todellakaan mennä loppuun asti. Syynä tähän hipelöintiinkin oli se, että ukko oli reissannut puoli Suomea vain nähdäkseen mut, pakkohan se oli sitten jotain antaa tehdä. Kun matkasi takaisin, ilmoitin samantien, että jutusta ei tule mitään ja lopetettiin yhteydenpito, vaikka kaveri luuli että meillä oli alkamassa vuosisadan rakkaustarina... :( Sen jälkeen en kyllä ole koskaan antanut edes hipelöidä säälistä, kun niin "likainen" olo jäi. Jos ei sydän ole mukana, niin en kyllä enää anna! :)

[QUOTE="mii";25551993]Mulla säälittää yks mies, se ei ole moneen vuoteen saanu naista. Oikeasti välillä tekis mieli antaa sille säälitä, kun toinen on niin raukka.[/QUOTE]

Hyvä idea!

kerran olen antanut raivosta. Pershäröinen Ex vinkui ja vinkui, ja totesin että ei se nyt ymmärrä muuten. Joten osoitin sille, että hänen vinkumisensa ei tule tuottamaan ikimaailmassa sitä, että minä häntä enää haluaisin vaikka jopa suostuisin.

Meni perille, vaikkei tuo niin hauskalta tietty tuntunu. Eipä tuosta hirveetä morkkista tullu lopultakaan. Ja keskenhän se loppui sekin vähä, kun toinen kerta tajusi missä mennään.

Alkuperäinen kirjoittaja älä anna;25552042:
Annoin kerran säälistä hipelöidä, mutten todellakaan mennä loppuun asti. Syynä tähän hipelöintiinkin oli se, että ukko oli reissannut puoli Suomea vain nähdäkseen mut, pakkohan se oli sitten jotain antaa tehdä.

Törkeetä!!

Jos antaa niin antaa sitten kunnolla, törkeetä tollanen ..

Yhteistyössä