Pelkkää paskaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kaikki tuntuu vaan niin paskalle nyt!
Erosin vähän aikaa sitte pitkästä suhteesta.
Sitte menin ottamaan laastarin josta ei siitäkään tullu yhtään mitään.
Itken vaan kokoajan ja säälittää vauva kun en jaksa pitää sille kunnolla seuraa.

tekis vaan mieli vetää pää täyteen ja unohtaa hetkeks kaikki...
Koskaan ei mua kukaan halua.
Kaikilla kavereilla on perheet ehjänä ja on onnensa kukkuloilla, minä se yh täällä vaan masennun...

Miten tästä noustaan?!

Hetken voi tuntua tuolta, mutta kyllä se siitä paranee. Elät hetken kerrallaan vauvan kanssa ja keskityt siihen nyt enshätään. Minä keskityin meidän elämän kasaamiseen ja iloitsin arjen pienistä iloista. Jossain vaiheessa hajosin myös täysin ja juttelin jonkun kriisikeskuksen tyypin kanssa asioista useamman tunnin ts. puhuin ja puhuin kaiken mitä päästä virtasi. Se helpotti ja siitä lähtien olen jaksanut omillani. Aika aikaa kutakin :hug:

minkä laastarin? Jos se ehkäisy niin jätä pois jos mieliala ei kestä. Monille hormonaalinen ehkäisy aiheuttaa pahan mielialan laskun. Ja tsemppiä! Hemmottele itseäsi jollain pienellä jutulla.

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
minkä laastarin? Jos se ehkäisy niin jätä pois jos mieliala ei kestä. Monille hormonaalinen ehkäisy aiheuttaa pahan mielialan laskun. Ja tsemppiä! Hemmottele itseäsi jollain pienellä jutulla.

Mistäs tää ääliö tipahti! Laastari=mies.