Kuka uskaltaa paljastaa tämänhetkisen elopainonsa?

En oo muutamaan vuoteen käyny vaa'alla, vaikka pahimmat syömishäiriövuodet on ohi niin on helpompi olla ko en tiiä tarkkaa painoa.

Paino on ollu aina 40-50kg, pituutta 155cm.

39kg oli ennen mun painotavote, nykyään riittää että pysyn samannäkösenä ko nyt. Raskausaika huolettaa hieman, mutta elän toivossa ettei mulla oo aikaa miettiä painoa. :whistle:

Uskaltaisin jos tietäisin yhtään paljonko painan. Varmaan jotain 66-70 kilon väliltä, toivottavasti ei paljoa enempää. En jaksa stressata painosta nyt, kun kumminkin tuleva leukaleikkaus laihduttaa jonkin verran. Pituutta on 163 cm ja viime kesänä pudotin kymmenisen kiloa. Toissa joulusta on tippunut yli 15 kiloa.

Tässä esimerkiksi yksi kuva, jossa painan 62 kg. Otettu kesällä 2009. Yritin etsiä parempaa kuvaa, mutta en tähän hätään löytänyt. Minulla on aina ollut tämä, että näytän paljon painavammalta kuin mitä oikeasti painankaan.

"vieras"
Minulla on nykyään vaatekoko yleensä 40, housujen tuumakoko muistaakseni 29. Osa vaatteista on kokoa 38, osa taas XL, sama vaatekoko oli myös silloin kun painoin 62 kg.
Onko sinulla läskiä vai lihasta? Onko saman koon vaatteet kireitä tai löysiä riippuen painosta?

Tuo läski tai lihas koostumus vaikuttaa varmaan eniten siihen näytätkö timmiltä vai et.

[QUOTE="vieras";25552351]Onko sinulla läskiä vai lihasta? Onko saman koon vaatteet kireitä tai löysiä riippuen painosta?

Tuo läski tai lihas koostumus vaikuttaa varmaan eniten siihen näytätkö timmiltä vai et.[/QUOTE]

En ole lihaksikas, mutta en mielestäni pelkkää läskiäkään. En ole siis sellainen "hyllyvä". Nyt toki olen lihavampi kuin pari vuotta sitten, mutta silloinkin näytin hyvin lihavalta painomäärään nähden. Nyt on pakko yrittää pudottaa se reilu 10 kg, jospa silloin näyttäisi edes hieman hoikemmalta.

Tässä esimerkiksi yksi kuva, jossa painan 62 kg. Otettu kesällä 2009. Yritin etsiä parempaa kuvaa, mutta en tähän hätään löytänyt. Minulla on aina ollut tämä, että näytän paljon painavammalta kuin mitä oikeasti painankaan.

Näytät kyllä ihan sopivalta! Sun ympärillä on outoja ihmisiä jos tuota kroppaa pitävät lihavana!!

• Tykkää
Reactions: Akaatti
"vieras"
En ole lihaksikas, mutta en mielestäni pelkkää läskiäkään. En ole siis sellainen "hyllyvä". Nyt toki olen lihavampi kuin pari vuotta sitten, mutta silloinkin näytin hyvin lihavalta painomäärään nähden. Nyt on pakko yrittää pudottaa se reilu 10 kg, jospa silloin näyttäisi edes hieman hoikemmalta.
No kuvan perusteella sanoisin kyllä, että näytät täysin sopivalta mittoihisi nähden. Tuolta ne muutkin saman painoiset ja pituiset suunnilleen näyttävät.

Yhteistyössä