Kuka uskaltaa paljastaa tämänhetkisen elopainonsa?

"nuoriäiti"
Oon raskaana viikolla 25 painoin viime viikolla neuvolassa 61kg/161 cm... Ennen raskautta 55kg.. toivottavasti vuoden päästä saman verran kuin ennen raskauttakin...

62kg. Pituutta 168cm ja sopivan kokoinen olo :)
Sinulta haluaisin kysyä, että mitä ulkopuoliset ajattelevat painostasi? Minä kun painoin kesällä 2009 tuon 62 kg ja olen myös 168 cm pitkä, niin silti minua pidettiin lihavana. En ole kuitenkaan sellainen plösö ruumiinrakenteeltani ja kuntonikin on hyvä. Silti minulla on aina ollut tämä ongelma, että näytän paljon lihavammalta kuin useimmat samanpainoiset.

honest
81/160. Mulla on syömishäiriö. Olen kuvottava läskikasa enkä voi sille mitään. Onneksi uskalsin avata suuni neuvolassa viime viikolla ja mulla alkaa terapia + lääkitys.

halipupu harmaana
Vähän vajaa 61 kg on nyt puntari näyttäny, joten parisen kiloa on tippunu joulun jälkeen ilman mitään laihduttamista ja jumpassakaan en ole käynyt. Kai se sitten on uskottava, että surun takia kilotkin putoaa, mutta aika laiha lohtu se on ja mieluummin pitäisi kiloni ja ottaisin veljeni takaisin.

Jotain 49,5. Periaatteessa minun pitäisi olla tyytyväinen, sillä olen kaikki nämä laihat vuoteni väittänyt, että haluan painaa 50 kiloa. Nyt kun paino on puolessa vuodessa noussut 5 kiloa, olen järkyttynyt. :(

Pituutta on 167 cm.

Sinulta haluaisin kysyä, että mitä ulkopuoliset ajattelevat painostasi? Minä kun painoin kesällä 2009 tuon 62 kg ja olen myös 168 cm pitkä, niin silti minua pidettiin lihavana. En ole kuitenkaan sellainen plösö ruumiinrakenteeltani ja kuntonikin on hyvä. Silti minulla on aina ollut tämä ongelma, että näytän paljon lihavammalta kuin useimmat samanpainoiset.
Ihan hoikkana minua pidetään. Paino on vissiin jakautunut tasaisesti varren ympärille.. Vaatekoko on 36/38. Minkä kokoisia vaatteita itse käytät?

Yhteistyössä