Mikset? Onko paino mielestäsi liian iso?Saat. Mutten kerro
Sinulta haluaisin kysyä, että mitä ulkopuoliset ajattelevat painostasi? Minä kun painoin kesällä 2009 tuon 62 kg ja olen myös 168 cm pitkä, niin silti minua pidettiin lihavana. En ole kuitenkaan sellainen plösö ruumiinrakenteeltani ja kuntonikin on hyvä. Silti minulla on aina ollut tämä ongelma, että näytän paljon lihavammalta kuin useimmat samanpainoiset.62kg. Pituutta 168cm ja sopivan kokoinen olo
Ihan passeli.Mikset? Onko paino mielestäsi liian iso?
Ihan hoikkana minua pidetään. Paino on vissiin jakautunut tasaisesti varren ympärille.. Vaatekoko on 36/38. Minkä kokoisia vaatteita itse käytät?Sinulta haluaisin kysyä, että mitä ulkopuoliset ajattelevat painostasi? Minä kun painoin kesällä 2009 tuon 62 kg ja olen myös 168 cm pitkä, niin silti minua pidettiin lihavana. En ole kuitenkaan sellainen plösö ruumiinrakenteeltani ja kuntonikin on hyvä. Silti minulla on aina ollut tämä ongelma, että näytän paljon lihavammalta kuin useimmat samanpainoiset.
Minulla on nykyään vaatekoko yleensä 40, housujen tuumakoko muistaakseni 29. Osa vaatteista on kokoa 38, osa taas XL, sama vaatekoko oli myös silloin kun painoin 62 kg.Ihan hoikkana minua pidetään. Paino on vissiin jakautunut tasaisesti varren ympärille.. Vaatekoko on 36/38. Minkä kokoisia vaatteita itse käytät?