10 asiaa miksi ajattelet olevasi hyvä vaimo?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25537893:
Miten niin moni nainen listaa 'mies saa seksiä aina kun vaan haluaa'.

No eikös se yleensä ole se mitä miehet toivoo :)? Että nainen olisi aina valmiina :p? Joten silloinhan se olisi hyvän vaimon ominaisuus :). Ja ainakin omalla kohdallani tuo tarkoittaa sitä, että mäkin haluan.

1. Olen itsenäinen
2. Jaan mieheni kanssa samanlaisen huumorintajun
3. Jaan mieheni kanssa samantyyppiset seksuaaliset mieltymykset
4. Jaan mieheni kanssa osan kiinnostuksenkohteista ja toisaalta minulla on omiakin, jotka pitävät suhteen vireänä.
5. Rakastan lapsiani kylliksi etten tee heistä elämäni keskipistettä vaan pidän huolen parisuhteestani.
6. En siivoa miestä enkä lapsia ulos talosta
7. En sulje miestä perheen arjen ukopuolelle vaan annan hänen osallistua ja oletan hänen osallistuvan siihen täysivaltaisena jäsenenä
8. Minulla on hyvä yleissivistys ja pystymme keskustelemaan syvällisistäkin aiheista
9. Autan miestä töissä silloin kun hänellä kiire tai ideat vähissä.
10. Otan oman aikani ja odotan miehen tekevän samoin sen sijaan että heittäytyisin ovimatoksi tai palloksi jalkaan.

:D

sunatic
[QUOTE="vieras";25535798]tässä minun :)

- kotimme on aina minun toimesta tiptop (olen vauvan ja 4v:n kanssa kotona tällä hetkellä), Lakanat puhtaat, ei tiskejä ympäri kämppää tms
- Lapset on ruokittu ja puettu nätisti kun mies tulee töistä
- Olen itse päivästä riippumatta huoliteltu, suihkussa käynyt ja nätisti pukeutunut vaikka olisinkin viettänyt kotipäivän.
- En nalkuta lähes koskaan.
- En soittele miehen perään, milloin tulee töistä kotiin. Tulee sitten kun työt on tehty ja sillä selvä.
- Miehen ei tarvitse lähteä töiden jälkeen enää kauppaan jos ei jaksa, teemme lasten kanssa ruokaostokset päivisin.
- Olen kiinnostunut hänen päivästään.
- Huolehdin että ruoka on valmis kun mies tulee töistä.
- Käyn kuntosalilla ja näin huolehdin ulkonäöstäni myös
- en heti ala ottamaan omaa aikaa lastenhoidosta kun mies tulee töistä vaan saa mennä päiväunille tms jos on tarve.
- Plussana päälle, meillä minä olen seksin suhteen aktiivisesti joten mies saa aina kun haluaa ;)[/QUOTE]

Kiitos. <rakas.

himps
No, jos kuvittelisin ulkopuolisen silmin niin en ehkä olisi kovinkaan hyvä vaimo. En nimittäin nauti siivoamisesta, pue lapsia siististi miehen töistä tulemisen takia tai muutenkaan käyttäydy kuten alamainen kuninkaalleen. :D Mutta jotain juttuja, joiden perusteella olen mielestäni hyvä vaimo:

* Olen uskollinen ja luotettava
* Siedän miehen huonoja puolia enkä ole heti juoruamassa selän takana niistä/nalkuttamassa miehelle
* Pyrin tekemään osani kotitöistä ajoissa ja hyvin, teen lisäksi pieniä palveluksia miehelle
* Olen sängyssä rehellinen enkä suorita seksiä, miehen tyydyttämistä (haloo, meitä on kaksi sängyssä..) tai valehtele saaneeni orgasmin toisensa perään
* Sanon suoraan jos jokin juttu vaivaa enkä marttyyrimaisesti kärsi ja huokaile jossain nurkassa

- Mie oon uskollinen
- Luotettava
- En nalkuta, ainakaan paljoo :D
- Mies nauttii seksistä ja rakastaa seksiä miun kanssa
- Teen hyvää ruokaa
- Riitelen harvoin :D
- Puhun suoraan
- Meillä on samanlainen huumorintaju
- En yritä muuttaa miestä tai miehen pukeutumistyyliä
- En hauku miestä

vai kymmenen hyvää puolta..

- en ole 50 -luvun vaimo
- olen hauska, tai ainakin miekkosen kanssa aina kikatetaa toistemme jutuille
- annan toiselle omaa aikaa, ja otan sitä itse. pidän kumminki myös huolta et yhteistä aikaa on arjen pyörityksen lisäksi
- rakastan, ja paljon
- en nalkuta siivousasioista, miten voisinkaan kun olen se sotkuisempi
- laitan hyvää ruokaa, ja laitan meidän melkeen kaikki ruoat. joskus tuntuu et mies söisi eineksiä ilman mua
- pyydän myös miestä laittaa mulle ruokaa joskus
- oon viimeinki vuosien jälkeen oppinu hyväksymään itseni, mulla on hyvä ja terve itsetunto
- ummm olen minä, ainutlaatuinen ihminen
- en painosta miestä mihinkään mihin se ei taho, mm kihloihin menoon tms. en aseta ukaaseja tyyliin häät tai ero, mitä monet kaverini jostain syystä tekevät

"Vesipeto Surku"
Hmph.

Mietin pitkään ja totesin että taidan olla oikeestaan aika surkea vaimo.

Olen väsynyt ja väsähtänyt, vähän on paikatkin lurpsahtanu tässä vuosien mittaan, jenkkakahvatkin bongasin toissa viikolla.
Koti on ku pommin jäljiltä joka päivä vaikka omasta mielestäni en muuta teekään kun siivoan. Nuo riivinraudat kulkee systemaattisesti mun perässä sotkemassa..
Teen ruokaa. Yleensä melko mautonta, joskus jopa pahaa. Mutta teen kuitenkin. Ruoka ei koskaan ole valmiina kun mies tulee töistä, mikä olosuhteet huomioon ottaen lienee vain hyvä asia. Viiton miehen suoraan jääkaappia kohti..
Nalkutan. Joskus vähän ja joskus paljon. Yleensä paljon. Ja aina samoista asioista..

Olen oikeastaan todella vittumainen luonne ja karmea akka. Mutta onneksi mulla on loistava huumorintaju. :D

Rakastan miestä silloinkin kun on melko vähän rakastettava.. :heart:

"piupaupou"
-en näytä räjähtäneeltä koskaan
-olen huumorintajuinen
-pidän kaikkia arjen lankoja käsissäni ja ohjailen niitä niin että mies luulee tekevänsä päätökset
-annan miehen tehdä omia asioitaan
- tulen toimeen miehen ystävien, sukulaisten ja muitten kanssa
-en ole riippuvainen miehestä, minulla on myös muuta elämää
-pidän seksistä
-olen kiinnostunut miehen asioista
- ja pitkän liiton tärkein salaisuus: rakastajani pitävät minut niin hyvällä tuulella, että jaksan olla miehelle iloinen ja aurinkoinen, suloinen vaimo myös huonoina päivinä

:)

"Milla"
1. Laitan ruokaa (en hyvää), koska mies ei sitä tee
2. En nalkuta, vaan mökötän päivisin ja kirskuttelen hampaitani öisin
3. En vaadi tekemään osaansa kotitöistä, vaan ihmettelen ja paheksun asiaa ystävättärieni kesken
4. En anna enkä pyydä seksiä. Menee tää ilmankin.
5. Siivotessani kokoan mieheni rojuista hienoja torneja hänen työpöytänsä eteen.
6.

AS
Nalkuttan, valitan, rähisen ja huudan välillä.
Kotini ei ole tiptop.
Joskun olen vain vittumainen.
En pue lapsia miehen töistä tuloa varten. Saavat kotona pukeutua miten lystäävät.
Mutta, mä olenkin nätti, niin mun ei tarvii yrittää niin kovin :)

1. mä olen mä, ja tällaisena viihdyn
2. mies on mies ja rakastin sitä ensihetkeltä itsenään, en siis halua muuttaa
3. me molemmat rakastetaan seksiä
4. työpäivän jälkeen saa röjähtää soffalle ja tuijottaa töllöä koko illan mässäten
5. oluttakin saa hörppiä
6. olen hyvä kokki
7. rakastan sitäkin, kun mies tekee ruoan
8. nousen viisi minsaa aiemmin jotta mies saa heti herättyään aamukahvia
9. inhoan shoppailua
10. mäkin tykkään katsoa Top gearia

Yhteistyössä