Jos miehesi pettäisi sinua varatun naisen kanssa, mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
"a.p"
Mun tekisi kauheasti mieli ilmottaa sen naisen miehelle tästä, että sen muija pettää sitä. Naisella ei ole aikomusta kertoa siis miehelleen. Heillä on lapsiakin. Ja mun mielestä petetyllä on oikeus tietää asiasta, itse tahtoisin tietää.

järkevä
Ei se ole sen naisen vika, eikä sen naisen ja varsinkaan hänen perheensä asiat kuulu petetylle mitenkään.

Asia on vain petetyn ja hänen puolisonsa välinen, ei kenenkään muun. Turha alkaa nöyryyttämään itseään enempää.

kyllä vaan
Antaa palaa, kukas sinuä olet näitä suojelemaan, kun he eivät ole sinulle suoneet ajatustakaan touhutessaan. Ole kuitenkin asiallinen ja kerro faktat ja kerro myös miten syvästi olet loukkaantunut. Saa kertoa, on kyse sinun elämästäsi!

"a.p"
Juu mieheni lemppasin todellakin heti, se on selvää.

Mun mielestä toisen pettäminen on vaan ihan kamala teko ja petetyllä on todellakin oikeus tietää. Ei toista saa huijata olemaan parisuhteessa, vaan omista teoista on otettava vastuu. En vaan oikein tiedä... Toisaalta tekis mieli laittaa sille muijalle viestiä, että kerrotko itse vai kerronko minä. Ja tekisi mieli myös laittaa muutama ruma sana viestiin mukaan.

• Tykkää
Reactions: Joxu
"a.p"
Kyllä mä kertoisin, näillä asioilla on tapana paljastua ajan kanssa kuitenkin. Asiat avoimesti esille, jokaine saa tehdä omat ratkaisunsa faktojen perusteella.
Näin just mäkin ajattelen. Ei toista voi valheiden avulla "pakottaa" olemaan suhteessa. Ja tosiaan kun itse arvostaisin suuresti sitä, että minulle kerrottaisiin totuus tällaisessa tilanteessa. Ei kiinnostaisi kuka kertoo, kuhan joku kertoisi.

• Tykkää
Reactions: Joxu
Periaatteessa ajattelisin että jokainen voi pettää luottamuksen vain omaan puolisoonsa, omassa suhteessani olisi tuossa tilanteessa ihan riittävästi selvitettävää joten suuria intressejä kenekään "käräyttämiseen" minulla olisi. Asioita selvitettäessä tuskin minulle olisi myöskään merkitystä paljastuuko se kenen kanssa pettäminen on tapahtunut, joten tuskin lähtisin tarkoituksellisesti salaamaan vastapuolta ainakaan sillä perusteella onko hänellä puolisoa vai ei, toisaalta en ehkä kokisi tarpeen kuuluttaa koko maailmalle sitä että minua on suhteessa petetty.

"mie"
Varmaankin ottaisin yhteyttä petettyyn mieheen :( käskisin käymään testeissä ja samalla kävisin myös itse.
Ei ole ehkä eka irtosuhde joten ottaisin varmanpäälle.

Käräyttäisin muijan sekä aviomiehelle että kaikille mahdollisille tutuille jotka koskaan tuntisin ja mies olis ihan oma lukunsa. Pidän pettämistä erittäis inhottavana asiana, joten kosto olisi sen mukainen ja seuraisi miestä pitkään. Tälläisen miettiminen saa mielikuvituksen laukkaamaan :]

"a.p"
Periaatteessa ajattelisin että jokainen voi pettää luottamuksen vain omaan puolisoonsa, omassa suhteessani olisi tuossa tilanteessa ihan riittävästi selvitettävää joten suuria intressejä kenekään "käräyttämiseen" minulla olisi. Asioita selvitettäessä tuskin minulle olisi myöskään merkitystä paljastuuko se kenen kanssa pettäminen on tapahtunut, joten tuskin lähtisin tarkoituksellisesti salaamaan vastapuolta ainakaan sillä perusteella onko hänellä puolisoa vai ei, toisaalta en ehkä kokisi tarpeen kuuluttaa koko maailmalle sitä että minua on suhteessa petetty.
Mä olen tässä useamman päivän surrut itseni puolesta ja ollut todella raivoissani. Tänään kuitenkin olen enimmäkseen säälinyt sen lumpun (anteeksi) miestä, jolle asia ei ole paljastunut. Hän elää onnellista elämää tietämättä, että muijansa on ollut sängyssä toisen miehen kanssa. Tuntuu tosi pahalta hänen puolestaan. Oon koittanu aatella, että eihän sitä tiedä millainen se mies on, voihan se olla vaikka samanlainen kusipää kun muijansa. Mutta mitä jos se on samanlainen kun mä? Ei ole pettänyt puolisoaan, on vastuuntuntoinen, rehellinen ja hyvä ihminen ja tahtoisi tietää?

"vieras"
Ap, perusta joku ilmainen etsiväpalvelu harrastukseksi ja ala käräyttämään koko kaupungin pettäjia, jos olet tosiaan sitä mieltä, että syyt naisen paljastamiseen ovat epäitsekkäät. Muussa tapauksessa yritä keksiä joku toinen tapa selviytyä loukkaantumisesi kanssa.

Jos mun mies pettäisi mua varatun naisen kanssa, mä kertoisin tästä tälle naiselle ensiksi, että mä tiedän ja olisin valmis valistamaan myös tämän naisen puolisoa asiasta. Jos suhde jatkuisi, niin kertoisin.

"a.p"
Kävin testeissä heti kun asiasta sain tietää. Ollut kamalan ällöttävä olo, kun ei tosiaan tiedä onko saanut vielä jonkun taudinkin kaiken muun paskan lisäksi. Hyi helvetti, että rupesi taas ällöttämään ja vituttamaan.

Ja mun ei ole tarkotus mustamaalata sitä muijaa tai exääni, en aio huudella kylillä asiasta, vaikka välillä on mieli tehnytkin tehdä niin ja vaikka mitä muuta. Tehkööt mitä haluavat, mutta se mies mun mielestä ansaitsisi totuuden.

"vieras"
[QUOTE="a.p";25535622]Oon koittanu aatella, että eihän sitä tiedä millainen se mies on, voihan se olla vaikka samanlainen kusipää kun muijansa. [/QUOTE]

Mitä sillä on väliä, ja mitä voittaisit vasikoimisella? Mistä tiedät, ettei mies jo tiedä? Tai että edes haluaisi tietää? On niitäkin, jotka elevät mieluummin illuusiossa, kuin kohtavat ikävät elämän realiteetit. Mikä oikeus sinulla olisi mennä rikkomaan hänen illuusionsa?

[QUOTE="a.p";25535622]Mä olen tässä useamman päivän surrut itseni puolesta ja ollut todella raivoissani. Tänään kuitenkin olen enimmäkseen säälinyt sen lumpun (anteeksi) miestä, jolle asia ei ole paljastunut. Hän elää onnellista elämää tietämättä, että muijansa on ollut sängyssä toisen miehen kanssa. Tuntuu tosi pahalta hänen puolestaan. Oon koittanu aatella, että eihän sitä tiedä millainen se mies on, voihan se olla vaikka samanlainen kusipää kun muijansa. Mutta mitä jos se on samanlainen kun mä? Ei ole pettänyt puolisoaan, on vastuuntuntoinen, rehellinen ja hyvä ihminen ja tahtoisi tietää?[/QUOTE]

Oman mieheni kanssa ihan varmasti keskusteltaisiin asiasta ja ehkä lievää painostusta voisin käyttää siihen että oma mieheni ja nainen joka kanssa pettäminen on tapahtunut selvittäisi suhteensa asian osaisille. Minulle siitä ei tarvitsisi raportoida miten suhteet selvittävät.

vieras2
Riippuu vähän paikkakunnan koosta, mutta jos joku kysyis multa, että mikä teidän eron syy on niin sanoisin vaan hyvin kuuluvaan ääneen, että "pena petti niemisen maijan kanssa" ja odottaisin, että tieto kantautuu "niemisille".

"a.p"
[QUOTE="vieras";25535640]Ap, perusta joku ilmainen etsiväpalvelu harrastukseksi ja ala käräyttämään koko kaupungin pettäjia, jos olet tosiaan sitä mieltä, että syyt naisen paljastamiseen ovat epäitsekkäät. Muussa tapauksessa yritä keksiä joku toinen tapa selviytyä loukkaantumisesi kanssa.[/QUOTE]

Olen keksinyt jo toisen tavan selviytyä loukkaantumiseni kanssa. Ja syyt miksi kertoisin sille miehelle, ovat ihan oikeasti epäitsekkäät.

"vieras"
[QUOTE="a.p";25535709]Olen keksinyt jo toisen tavan selviytyä loukkaantumiseni kanssa. Ja syyt miksi kertoisin sille miehelle, ovat ihan oikeasti epäitsekkäät.[/QUOTE]
No siinä tapauksessa valehtelet itsellesi.

"Helekkarin Heittomerkki"
[QUOTE="vieras";25535420]totta helvetissä siitä saisi tietää koko kaupunki, en säästelisi yhtään ketään asianosaista[/QUOTE]

Niin, että laitetaan lapsetkin kärsimään aikuisten typeryydestä. Kyllä nuo asiat pitäisi osata hoitaa aikuisten kesken.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä