Eihän tästä tule taaskaan yhtään mitään...

• Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Mä olen menossa illaksi auttamaan yhtä kaveria, eli juhliin pitämään huolen että vierailla on viinaksia :D. Huomenna meille tulee ystävä lapsiensa kanssa yökylään ja ennen heidän tuloaan meillä on muuta menoa. Eli NYT olis ihan pakko aloittaa viikkosiivous, myöhemmin ei enää ehdi.

Vaan kun mä odotan vaan että puhelin sois ja saisin tietää sainko hakemani työn. En usko hetkeäkään että saisin, mutta kun haluaisin sen homman NIIIIIIN valtavasti. Vatsa on täynnä perhosia, ajatus ei pysy kasassa, enkä todellakaan osaa aloittaa siivousta.

Ja sitten tiedän senkin, että jos se soitto tulee tänään (pitäisi tulla) ja päätös on kielteinen, niin sen jälkeen joku siivoaminen kiinnostaa ehkä vähiten maailmassa.

Potkikaa mua nyt persuuksille ja siivoamaan että kehtaan päästä ystävän tänne huomenna...

No sanotaan vaikka, että odottavan aikahan on niin pirun pitkä, eli rupea sinä vaan siivoilemaan, niin et huomaakkaan kuinka aika kuluu.

Muista ottaa puhelin (jos kännykkään soittoa odotat) sinne rintsikoihin kun imurilla huruuttelet, mä ainakaan en silloin koskaan sitä kuule ja aina silloin se on tupannut soimaan.

Ilmeisesti porukka tietää, että nyt se huuveroi, joten soitanpa ihan kiusalla just silloin, niin sitä nyppii kun ei ole kuullut ;)

se puhelun odottaminen menee nopeempaa kun siivoot !! =) et kerkee ajatella sitä kokoajan,nyt vaan kuule tuumasta toimeen ja jos vastaus onkin kielteinen työpaikasta,niin ainakin voit hyvillä mielin olla että sait siivottua ja on kivempi ottaa vieraat huomenna vastaan =)

Turkilmas
nöppäri ja sunniee: kiitos :). Ja hei, se on kyllä totta että puhelinhan tietysti soi just silloin kun on imuroimassa ja puistelemassa mattoja. Ihan hetken vielä istun ja sitten hommiin :)

Turkilmas
Sain mä jo sentään kämpän järjestykseen ja mattot ulos. Ja sitten taas jämähdin tänne. Eikä perhana soittoa kuulu... sydän hakkaa ziljoonaa, alkaakohan tää olla jo terveydelle vaarallista :D

Turkilmas
[QUOTE="...";25535125]Työttömän kannattaisi tyytyä osaansa ja olla odottamatta liikoja. Muista täyttää liput ja laput: työtön, työtön, työtön, työtön...[/QUOTE]

Toisin sanoen työttömän ei edes kannata etsiä töitä? Kyllä mä vaan meinaan jatkaa työnhakua jos tämä ei tärppää :).

"vippis"
Mä oon just niin samanlainen sillon kun odottelen jotain tärkeää puhelua :D Saat sympatiani täysin! Ja mä vähä jännään täällä sun puolesta ja päivitän tätä ketjua tasaisin väliajoin aina kuuteen asti!!

Turkilmas
[QUOTE="vippis";25535303]Mä oon just niin samanlainen sillon kun odottelen jotain tärkeää puhelua :D Saat sympatiani täysin! Ja mä vähä jännään täällä sun puolesta ja päivitän tätä ketjua tasaisin väliajoin aina kuuteen asti!![/QUOTE]

Kiitos :D :heart:

Tästä ei tosiaan tule mitään, en tahdo saada aikaiseksi yhtään mitään järkevää. Ja sydän sanoo pumpumpum :D.

Ei ehkä kannata päivystää kuuteen saakka, viiteenkin riittää ;).

"vippis"
Kiitos :D :heart:

Tästä ei tosiaan tule mitään, en tahdo saada aikaiseksi yhtään mitään järkevää. Ja sydän sanoo pumpumpum :D.

Ei ehkä kannata päivystää kuuteen saakka, viiteenkin riittää ;).
Mä oon kuuteen asti töissä eli koneen vieressä ;)

Mut hei toivotaan et neljään asti riittää!

..kävinkin lukasee sun blogin, toi on kyllä paras tilanne, et tietää itse ettei mitään ois voinu paremmin tehdä!

Turkilmas
Kepsis: ei edes sangen osuva kuva ole auttanut, kämppä on edelleen siivoamatta :D

vippis: uskomatonta mutta totta: mä olin päiväunilla :D. Tänään on päivä alkanut kuudelta ja jatkuu myöhään yöhön. Kun sitten kuopus nukahti päikkäreilleen, niin ajattelin itsekin kokeilla. Näin aivan häiriintyneitä unia ja niissäkin päivystin puhelinta :D. Mutta nyt on nukuttu, kämpän siivous odottaa edelleen (kuopuksen nukkuminen "hyvä" tekosyy) ja puhelin on edelleen mykkä. Paitsi että kerran se jo soi, vieras numerokin vielä. Superjännittyneenä vastasin ja siellähän oli lehtimyyjä joka mainosti supertarjousta Gloria- lehdestä... jumaleisson :D.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;25536281:
Nyt aloittelet sen siivoamisen. Hetken touhuttuasi puhelinkin varmasti soi. =)
Ei auttanut imurointi eikä lattioiden moppaus. Enää on jäljellä se epätoivoisin yritys: suihkuunmeno. Jos ei suihkussa ollessa puhelin soi, niin sitten se ei soi lainkaan.

Turkilmas
[QUOTE="vippis";25536496]..oot kai tarkistanu, ettei oo tehty klassisinta: huonot uutiset tulevat aina sähköpostitse (näissä työjutuissa siis ainakin).[/QUOTE]

Mulla on toisessa välilehdessä sähköposti koko ajan auki :). Ne lupas joka tapauksessa ottaa yhteyttä ja siihen luotan.

Hirveintähän tässä on se mahdollisuus, että soitto tulee vasta ens viikolla... have a nice weekend ja silleen.

Yhteistyössä