H
"huoh"
Vieras
Kaikki uutiset on Niinistö-myönteisiä. Uusimmassa Iltasanomissa joku toimettaja totesi: "eiköhän tämä ole selvää, Niinistö valitaan". HS:n mukaan Haavisto "väitti" ja Niinistö "kertoi"!
MEDIA ON LAHJOTTU! YLE:kään ei ole paljoa parempi.
MEDIA ON LAHJOTTU! YLE:kään ei ole paljoa parempi.