Tein valituksen perhepäivähoitajasta, nyt kaduttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ylireagoinut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no, tietenkin voit pahoitella käytöstäsi ja liian pikaista reagointiasi. ja luulenpa ettei pph:lle jää tästä sen kummempia traumoja. olen sh ja välillä saan palautetta (neg,) jota palautteen antaja katuu ja tulee asiasta uudelleen keskustelemaan ja ehkä pahoitteleekin. ei mulla ainakaan ole ollut vaikeutta ottaa anteeksipyyntöä vastaan ja unohtaa asiaa, yhteistyö on jatkunut ihan sujuvasti

Alkuperäinen kirjoittaja anteeksipyyntö;25531196:
no, tietenkin voit pahoitella käytöstäsi ja liian pikaista reagointiasi. ja luulenpa ettei pph:lle jää tästä sen kummempia traumoja. olen sh ja välillä saan palautetta (neg,) jota palautteen antaja katuu ja tulee asiasta uudelleen keskustelemaan ja ehkä pahoitteleekin. ei mulla ainakaan ole ollut vaikeutta ottaa anteeksipyyntöä vastaan ja unohtaa asiaa, yhteistyö on jatkunut ihan sujuvasti

No just näin. Ei tuo mustakaan mikään maailmanloppu ole. Överiksi meni, mut niin menee välillä suurimmalta osalta erinäisistä asioista. Nyt vaan asiallinen anteeksipyyntö sekä pph:lle & johtajalle.

[QUOTE="veiras";25531209]Heh, onpa jännä. Yleensä täällä sanotaan, että ilman ruokaa ei saa jättää koskaan ja ruokaa ei saa käyttää rankaisuun. Nyt sitten näin päin :saint:[/QUOTE]

Niin no mun mielestä jos lapsi käyttäytyy ruokapöydässä noin miten ap kertoi omansa tehneen niin todellakin poistan pöydästä ja se ateria jää siihen. Seuraavalla aterialla katsotaan uudestaan miten se pöytäkäytös sujuu. Ei pienelle lapselle yleensä montaa kertaa tuota tarvitse toistaa kun menee jakeluun jos ruokaa mielii saada. Ruokaa ei saa käyttää rangaistuksena muista syistä johtuen, tietenkään mutta tässä tapauksessa kyllä ja KUULUUKIN NÄIN TOIMIA!

Hän omien sanojen mukaan oli eilen antanut 4v tytölleni kolme mahdollisuutta syödä nätisti, mutta silti tyttö oli viskannu ruokaa lattialle, kaatanut lasinsa tahallaan ja kiroillut (tyttö ei ikinä kotona käyttäydy näin)

Soitin tänään päivähoidon johtajalle ja valitin. Nyt kaduttaa, koska luultavasti itsekin tekisin noin jos tyttö käyttäytyisi tuollalailla kotona... Voinko huomenna soittaa johtajalle ja perua valitus?

että piti lapsellesi kuria? Et voi olla tosissasi.

täällä tosiaan oli pitkä ketju joskus siitä, kun äiti oli jättänyt poikansa ilman iltapalaa tämän pelleilyn takia. Ja siinäkin äiti oli maininnut, että jos et nyt ala syömään, niin sitten olet ilman.
Silloin se kyllä tosiaan melko yksiselitteisesti tuomittiin ruualla rankaisemiseksi.
Jännä, ettei nyt sitten.

[QUOTE="essi";25531386]täällä tosiaan oli pitkä ketju joskus siitä, kun äiti oli jättänyt poikansa ilman iltapalaa tämän pelleilyn takia. Ja siinäkin äiti oli maininnut, että jos et nyt ala syömään, niin sitten olet ilman.
Silloin se kyllä tosiaan melko yksiselitteisesti tuomittiin ruualla rankaisemiseksi.
Jännä, ettei nyt sitten.[/QUOTE]

Nyrkkisääntö taitaa olla, että mitä tahansa ketjun ap on tehnyt, se on väärin.

Meillä poistetaan pöydästä Ja saa saman rangaistuksen kuin muulloinkin. Jäähyaika niin paljon minuutteja kuin ikä ä. Jonka jälkeen saa tulla syömään. Jos käytös jatkuu niin uudelleen jäähylle. Ruoka ei ole meillä rangaistus.

Näin varmistetaan, että kiukuttelu ei johdu pahasta ruuasta. Lapsi oppii siihen, että jos kiukkuu tarpeeksi, ei tarvi pahaa ruokaa syödä. Yksi varoitus tai kehotus muuttaa käytöstä. Muuten rangaistus.

Yhteistyössä