G: Kuinka kauan olit miehesi kanssa yhdessä ennen kuin raskauduit hänestä ensimmäisen kerran.

"vieras"
[QUOTE="kolmen äiti";25523975]Oltiin oltu yhdessä 2,5 vuotta ja naimisissa 2 kk. Uskomatonta, miten lyhyen tutustumisen jälkeen ihmiset alkavat lapsia tekemään... ihmekkös sitten, että on ekan lapsen isiä ja tokan lapsen isiä ja... vastuutonta mun mielestäni. Voi lapsiparkoja![/QUOTE]

no meillä on toimittu nopeasti koska oalusta asti tiedetty että ollaan yhdessä, ensin tehtiin lapset ja sitten mentiin naimisiin.

öööh
4 vuotta. Ensimmäisen ja viimeisen kerran.
Toki olen myöhemminkin raskautunut miehen siittiöistä 2krt. mutta se yhdyntäprosessi tuotettiin rakastelemalla kättä kliinisessä lääkärinkopissa. Itse levittelin haarani vain munasolujen poimintaan ja alkionsiirtoon. Huoooooh!

"Judith"
[QUOTE="kolmen äiti";25523975]Oltiin oltu yhdessä 2,5 vuotta ja naimisissa 2 kk. Uskomatonta, miten lyhyen tutustumisen jälkeen ihmiset alkavat lapsia tekemään... ihmekkös sitten, että on ekan lapsen isiä ja tokan lapsen isiä ja... vastuutonta mun mielestäni. Voi lapsiparkoja![/QUOTE]

Olimme olleet yhdessä n. 1,5kk, olin hommannut pillerit, mutta en sitten ehtinyt niitä aloittaa missään vaiheessa :)
Me vastuuttomat saamme lapsiparkamme ensi kuussa, ja molemmat olemme asiasta enemmän kuin iloisia. Lyhyt suhde ei tarkoita sitä ettei se kestäisi. Kumpikaan ei ole missään vaiheessa edes ajatellut keskeytystä, molemmille oli alunperin selvää, että meistä tulee perhe.

Olen ollut vuosiakin kestäneessä suhteessa, josta ei lapsia tullut. Hyvä niin, sen miehen tuntien minulla olisi yksinhuoltajuus. Sama juttu miehelläni. Eli itseäni toistaen, ei suhteen pituus välttämättä kerro sen laadusta.

Olemme onnellinen pariskunta, muutimme yhteen heti kun tieto raskaudesta tuli.
Täytän 24 muutamaa päivää ennen la:a, ja en ole koskaan ennen ollut raskaana.
Tämä lapsi on muutenkin jo niin ihmeellisten sattumusten kohteena, että jossain on kirjoitettu että hänen on tarkoitus syntyä :D Kuulostaa höperöltä, mutta faktaa;
Tämä on siis minulle eka raskaus, samoin miehelleni.
Äitini syntyi lohikäärmeen vuonna, niin myös minä ja juurihan vaihtui vuosi lohkariksi. Äitini oli saman ikäinen minua odottaessani kun minä olen nyt.
Laskettu aika minulle oli tasan sama päivä kuin nyt on omalle lapselleni.
Ehkä olen höpsö, ehkä lapsestani tulee yli-ihminen :D

"Vieras"

ja sitten nämä samat ihmiset ruikuttavat täällä, kun mies onkin täysi paska, kaverit tärkeämpiä kuin minä ja lapset jne. Sitten otetaan uusi, jonka kanssa ollaan jopa kuukausi, ja hups heijaa, ollaankin taas raskaana. Ja taas alkaa sama valitus: miksi toi mies on tollanen kännikala, hakkaaja jne.

Tätäkin Kaksplus.fi palstaa, kun lukee, niin ihmettelen näitten ruikuttajien tajunnan tasoa, että eikö järki sanonut mitään: kannattaisikohan odottaa ihan rauhassa ennenkuin ampasee naimisiin tai edes tekee niitä lapsia niin näkis vähän sen toisen todellisen luonteen - sitä kun ei voi vuosia salata.

"Vieras"
[QUOTE="vieras";25527292]no meillä on toimittu nopeasti koska oalusta asti tiedetty että ollaan yhdessä, ensin tehtiin lapset ja sitten mentiin naimisiin.[/QUOTE]

noin sataprosenttisen varma, että ollaan yhdessä loppuelämä. Olet aikaimoinen tietäjä.

"vieras"
[QUOTE="Vieras";25527635]noin sataprosenttisen varma, että ollaan yhdessä loppuelämä. Olet aikaimoinen tietäjä.[/QUOTE]

no nyt on oltu 5v ja naimisissakin jo melkein kaksi kuukautta. mykkäkoulu ollu päällä just viikon ja tapellaan minkä keretään. mutta silti toinen on se rakkain vaikka samalla on ärsyttävin ihminen maanpäällä.

ja miksi se vaihtamalla muutttuu? ensi huuman jälkeen samanlaista se on toisenkin kanssa. nykyisen tavat jo tietää niin turha alkaa opetella uuden tapoja=) =)

[QUOTE="Vieras";25527615]ja sitten nämä samat ihmiset ruikuttavat täällä, kun mies onkin täysi paska, kaverit tärkeämpiä kuin minä ja lapset jne. Sitten otetaan uusi, jonka kanssa ollaan jopa kuukausi, ja hups heijaa, ollaankin taas raskaana. Ja taas alkaa sama valitus: miksi toi mies on tollanen kännikala, hakkaaja jne.
[/QUOTE]

Huolimatta siitä vain kahden kuukauden fuckbuddy-historiasta ennen raskaaksi tuloa, en ole kyllä ruikuttanut. Täällä tai muuallakaan. Ei ole ollut syytä ruikuttaa.
Mutta yleistäminen on se perinteinen tapa provota, sallittakoon se.

"vieras"

No ei sentään aina mene noin. ;) Me oltiin hengailtu pari kuukautta kun pillereistä huolimatta tulin raskaaksi. Nyt lapsia on jo kaksi ja naimisissa oltu jo vuosia. :)

äiti ja vaimo jo 15 vuotta
[QUOTE="vieras";25527704]samanlailla se ero voi tulla oli sitten oltu yhdessä pari kuukautta tai kymmeniä vuosia..[/QUOTE]

Itse asiassa, on paljon todennäköisempää erota kahden kuukauden yhdessä olon jälkeen kuin mitä kymmenien vuosien jälkeen! Aika monella on näitä lyhyitä suhteita, jotka päättyvät, kun toisen oppii tuntemaan/todelliset karvat paljastuvat, ja jos siinä on sitten jo ehditty tekemään lapsia niin voi voi. Uskomatonta hölmöyttä.

Yhteistyössä