en ole nähnyt exää n.2kuukauteen ja nyt kun näin niin siitä asti ollut taas surullinen olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toipuuko tästä koskaan?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toipuuko tästä koskaan?

Vieras
Mä niin luulin et nyt rupee jo helpottamaan tää olo mutta annas olla kun exän näin ja vielä sen uuden kanssa liikekannalla niin mulla on ollu siitä lähtien taas pitkästä aikaa itkuinen ja masentunut olo.Ja taas olen nää päivät miettinyt et miksi se meni tekemään näin.Tää on ihan hullua koska mulla meni jo helpommin enkä itkeskelly sitä pitkään aikaan ja nyt se alko sitten taas.Mä en jaksa taas tätä !! Yksin taas täällä ja murheen murtama:(

Sen kun tietäis. Itse olen neljättä vuotta yksin. Perhe on lähellä ja lapsi on kolme ja puoli. Silti olen yksin ja kateellinen kaikille joilla on parisuhde. Kaipaan niin parisuhdetta että pahaa tekee. Exällä uusi perhe ja katkerana ajattelen, että onkohan niillä asiat yhtään paremmin kuin oli mun kanssa... :(

Sen kun tietäis. Itse olen neljättä vuotta yksin. Perhe on lähellä ja lapsi on kolme ja puoli. Silti olen yksin ja kateellinen kaikille joilla on parisuhde. Kaipaan niin parisuhdetta että pahaa tekee. Exällä uusi perhe ja katkerana ajattelen, että onkohan niillä asiat yhtään paremmin kuin oli mun kanssa... :(

Tää masentaa vielä lisää...:(
Musta tulee varmaan tosi katkera,mulla ei ole ees lapsia ja jos ja kun ex niitä tekee ton toisen kanssa niin mun katkeruus vaan kasvaa.Mä en halua elää loppueläämääni yksin ja lapsettomana! Ja mä olen kuitenki jo yli 30v

Yhteistyössä