K
Kaulin
Vieras
Jonkun lehden toimittaja tekeytyi pummiksi ja kävi käsi ojossa pyytämässä valtionmiehiltä rahaa. Sauli oli ainoa joka antoi omasta lompakostaan 20 .
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
[QUOTE="vieras";25511534]Vaikeempi antaa suuria summia, kun ei kellu rahoissa..
QUOTE]
Niin, Saulille 7000 on sama kuin monille 7.
joo mutta kovin monikaan ei anna sitä 7 vaikka varaa olis. Summalla tuskin väliä vaan ajatuksella. Kukin antaa miten voi.[QUOTE="vieras";25511534]Vaikeempi antaa suuria summia, kun ei kellu rahoissa..
QUOTE]
Niin, Saulille 7000 on sama kuin monille 7.
Alkuperäinen kirjoittaja vähän myöhässä;25512725:OHo! Tämmöisiä "kansaan vetoavia juttuja" tulee aina mieleen näille presidenttiehdokkaille tässä vaiheessa... kas, kun ei ehdottanut asiaa aikaisemmin, vaikka on ollut politiikassa töissä käytännössä koko ikänsä.
Sitäpaitsi tuossahan työryhmä (kaverit) saa palkkaa ja saunailtoja, mitään muuta tuskin tapahtuu, nythän pitää säästää ja leikata edellisiäkin kuluja.
heh itse olen ainakin ihan tavisduunariäiti. Mutta jos kahdesta pahasta pitää valita mieluummin niinistö.Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt vaalimainontaan;25512790:Menkääs nyt kokoomusnuoret muille palstoille välillä. Kyllästyttää tuo jatkuva vouhkaaminen "Niinistön erinomaisuudesta".
Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt vaalimainontaan;25512790:Menkääs nyt kokoomusnuoret muille palstoille välillä. Kyllästyttää tuo jatkuva vouhkaaminen "Niinistön erinomaisuudesta".
joo mutta kovin monikaan ei anna sitä 7 vaikka varaa olis. Summalla tuskin väliä vaan ajatuksella. Kukin antaa miten voi.
Mä uskon, että Niinistöstä tulee ihan hyvä pressa meille, mutta ei tuohon asti kisaa pyhyydellä pääse, vaan siihen tarvitaan myös paljon itsekyyttä ja kyynärpäitä.
Ja on teillä kummat kuvitelmat, jos luulette että 7000e pois kuukausittain olisi oikeasti ihan mitätön summa Niinistölle ja jollekulle muulle varakkaalle. Suomessa aniharva on niin varakas, että 7000e olis sama kuin 7e taviksille.
Hei,
Niinistön vaimo kuoli Hirvikolarissa muistaakseni Hanko-Hyvinkää-tiellä. t. Niini-fani
Pitääkö tuo kummityttöhuhu paikkansa? Jotenkin sairasta, vaikkei siinä tietenkään mitään sukulaisuussuhdetta ole, mutta kuitenkin aika ällöttävää. :x