Ekaluokkalainen ei saanut kuntotestissä yhtään punnerrusta :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ekaluokkalaisen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ekaluokkalaisen äiti

Vieras
Eipä tuo ole niitä kyllä koskaan aikaisemmin tehnytkään, etten tiedä oliko sillä vaikutusta asiaan.
Monta muiden ekaluokkalaiset jaksavat tehdä?

no en kyllä tiedä saako noilla meidän pojan kukkakepeillä yhden yhtä punnerrusta eikä kyllä varmaan osaisi sitä tehdäkään, kyllähän siinä vähän tekniikkaakin tarvitaan että sieltä vielä ylös pääsee....huono mielihän siitä vielä tulee jos ei osaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ekaluokkalaisen äiti;25508401:
Eipä tuo ole niitä kyllä koskaan aikaisemmin tehnytkään, etten tiedä oliko sillä vaikutusta asiaan.
Monta muiden ekaluokkalaiset jaksavat tehdä?

Monta itse saat. ? Se tulee harjottelemalla ja moni ekaluokkalainen ees tiedä mitä on etu noja punnerrus?

Miksi ekaluokkalaisilla on edes kuntotestejä?
Vai oliko tää koulun ulkopuolella jossain omassa harrastuksessa?-Siinä tapauksessa mä voisin ymmärtää muuten en!

[QUOTE="nanne";25508541]Mä en saa varmasti yhtäkään punnerrusta tehtyä. :D[/QUOTE]

Juu, en minäkään niitä oikeita. Polvet maassa ehkä muutaman. Myöskään leuanveto ei ole koskaan onnistunut. Mulla on todella huonot käsilihakset ja tekniikka täysin nollissa.

Juu, en minäkään niitä oikeita. Polvet maassa ehkä muutaman. Myöskään leuanveto ei ole koskaan onnistunut. Mulla on todella huonot käsilihakset ja tekniikka täysin nollissa.

Juu niitä naisten punnerruksia saatan saada pari aikaiseksi. Ja myöskään minulta ei leuanveto onnistu todellakaan, ei oo habaa sitten yhtään. Sen sijaan jaloissa lihakset ovat ihan hyvässä kunnossa. :)

[QUOTE="mona";25508618]No mikset jos tiedät että se kuntotesti on taas tulossa ja lapsi pahoittaa mielen jos ei yhtään saa. Ei siihen monta harjoitusta tarvi niin että sen yhden saa.[/QUOTE]
Ei me harjoitella kokeisiinkaan, vaan kokeet mitatkoon lapsen oikeaa osaamistasoa.

Jos itse haluaisi treenata, niin siitä vaan. Minä en valmentaisi. Mallia voisin näyttää jos pystyisin (ei tällä mahalla :) ).

Ei täällä mitään kuntotestejä eka- tai tokaluokkalaisille oo ollut.

Kolmasluokkalaiselta 9v vaaditaan koristreeneissä 5 punnerrusta.
Koulussa ei mun tietojen mukaan oo tehty ollenkaan...

Yhteistyössä