Kyllä sisävaatteetkin on hyvä nimikoida. Jos ne kastuu ja on kuivumassa, ei henkilökunta voi millään muistaa, mikä on kenenkin paita tai sukkikset. Sitten ne pyörii siellä tunnistamattomana. Ja voi olla samanlaisia vaatteita useammalla ryhmässä, eikä sit oo kiva, jos saa uuden ja siistin tilalle samanlaisen kulahtaneen. Ja lapset joka tapauksessa riisuu päällimmäisiä sisävaatteita päiväunille mennessään ja isot riisuu itse. Ja joskus joku vaate sit unohtuu laittaa lokeroon ja sit arvotaan, että kenenhän tää oli... Eli paras olis nimikoida ihan KAIKKI vaatteet, jos haluaa, että ne pysyy tallessa.Mitkä kaikki vaatteet pitää nimikoida? Tilasin niitä silitettäviä nimilappuja ja olen tässä silitellyt kaikkiin ulkovaatteisiin ja kenkiin... en tiennyt että villasukkiinkin tarvitaan. Ei kai mihinkään tavallisiin sisävaatteisiin tarvitse? Fleeceen (jonka voi lisätä takin alle) kyllä laitoin. Tossun pohjiin kirjoitin nimen tussilla.
Periaatteessa KAIKKIIN lapsen vaatteisiin, alusvaatteista lähtien. Myös niihin, jotka lapsella päällä, sillä unille mennessä riisutaan hieman, ja ulkoillessa voi kastua sukat, ja sisähousunkin puntit. Ne sitten riisutaan ja laitetaan kuivauskaappiin, ja ihan kiva sitten sen kuivauskaapin tyhjääjän arpoa mikä on kenenkin paita ja sukka... Isot lapset periaatteessa saattaa osata kertoa mikä kuuluu juuri hänelle, mutta ei 4-vuotiaskaan aina muista millaiset sukat tänään oli aamulla jalassa. Ja jos vaatteita laittelee sijainen, harjoittelija tms, on aika inhoa arpoa niitä vaatteita ties kenelle.Mitkä kaikki vaatteet pitää nimikoida? Tilasin niitä silitettäviä nimilappuja ja olen tässä silitellyt kaikkiin ulkovaatteisiin ja kenkiin... en tiennyt että villasukkiinkin tarvitaan. Ei kai mihinkään tavallisiin sisävaatteisiin tarvitse? Fleeceen (jonka voi lisätä takin alle) kyllä laitoin. Tossun pohjiin kirjoitin nimen tussilla.
Usko tai älä, sinun merkitsemäsi nimi ei ole ollut tarpeeksi näkyvä. Kun niitä kymmeniä rukkasia käsitellään, on aikaa todella rajallisesti. Nopein tapa on etsiä se lappu ja katsoa siitä.Lapseni rukkasiin kirjoitan tussilla kämmenselässä olevaan heijastinnauhaan nimen. Henkilökunta sitten kertoo minulle, että rukkaset ovat nimikoimattomat, ja näyttävät sisäpuolella olevaa pesuohje- tai kenties valmistajan sinne kiinnittämää tyhjää nimilappua, jossa ei ole nimeä. Huohh.
Usko tai älä, sinun merkitsemäsi nimi ei ole ollut tarpeeksi näkyvä. Kun niitä kymmeniä rukkasia käsitellään, on aikaa todella rajallisesti. Nopein tapa on etsiä se lappu ja katsoa siitä.
Kaikki mikä menee päiväkotiin, nimikoidaan.Mitkä kaikki vaatteet pitää nimikoida? Tilasin niitä silitettäviä nimilappuja ja olen tässä silitellyt kaikkiin ulkovaatteisiin ja kenkiin... en tiennyt että villasukkiinkin tarvitaan. Ei kai mihinkään tavallisiin sisävaatteisiin tarvitse? Fleeceen (jonka voi lisätä takin alle) kyllä laitoin. Tossun pohjiin kirjoitin nimen tussilla.
Heijastinnauha on molemmissa hanskoissa.Alkuperäinen kirjoittaja Meillä näin;25503944:Niinhän se olisi, mutta ongelmana onkin, ettei kaikkien valmistajien molemmissa hanskoissa ole lappua sisällä. Ei paljoa hyödytä laittaa vaan toiseen hanskaan nimeä.
Tämän takia olen yrittänyt keksiä paikkaa, joka löytyisi molemmista hanskoista. Vaikeaa on.