A
argh!!!
Vieras
Ok. Perustottelevaisuus on hallussa. Pientä kapinointia tosin on ilmassa silloin tällöin. :kieh:
Tulee luokse kutsusta. Istuu, makaa, on kontaktissa, pysähtyy sijoilleen "paikka"-käskystä jne.
Mutta tottista ei sitten millään saada sujumaan.
Koira on nyt 12kk. ja vituttaa seurata puolta nuorempien pentujen touhua, kun ne ovat tottiksessa niin täysiä mukana ja seuraavat nätisti oikeassa asennossa.
Minun kakkiainen vain reuhtoo, pomppii ja syö melkein sormetkin mukana, kun yritän "tutittamalla" seuraamista. Sivulle tulosta ei tietoakaan, ellen käytä hihnaa käskyn tehostamiseen. :kieh:
Tosi vätun noloa kulkea tuon kanssa tottisharkoissa, kun meidän kohdalla kaikki on pelkkää pelleilyä ja tuntuu, että muut koirat kiinnostavat sitä minua enemmän.
Pitikin valita tuon kanssa harrastukseksi tokon, kun ei tästä helvettiläinen tule yhtään mitään. Laitan tuon piskin kohta paluupostissa kasvattajalleen...
Kotona koira toimii kuin unelma, joten jospa nyt en kuitenkaan luovu siitä, vaan yritän vaikka agilitya kokeilla seuraavaksi harrastukseksi. :heart:
Tulee luokse kutsusta. Istuu, makaa, on kontaktissa, pysähtyy sijoilleen "paikka"-käskystä jne.
Mutta tottista ei sitten millään saada sujumaan.
Koira on nyt 12kk. ja vituttaa seurata puolta nuorempien pentujen touhua, kun ne ovat tottiksessa niin täysiä mukana ja seuraavat nätisti oikeassa asennossa.
Minun kakkiainen vain reuhtoo, pomppii ja syö melkein sormetkin mukana, kun yritän "tutittamalla" seuraamista. Sivulle tulosta ei tietoakaan, ellen käytä hihnaa käskyn tehostamiseen. :kieh:
Tosi vätun noloa kulkea tuon kanssa tottisharkoissa, kun meidän kohdalla kaikki on pelkkää pelleilyä ja tuntuu, että muut koirat kiinnostavat sitä minua enemmän.
Pitikin valita tuon kanssa harrastukseksi tokon, kun ei tästä helvettiläinen tule yhtään mitään. Laitan tuon piskin kohta paluupostissa kasvattajalleen...
Kotona koira toimii kuin unelma, joten jospa nyt en kuitenkaan luovu siitä, vaan yritän vaikka agilitya kokeilla seuraavaksi harrastukseksi. :heart: