V
"vieras"
Vieras
Mun ihana hanipöö suloinen maminpoika 13v. on alkanut käyttäytymään idioottimaisesti. Hän harrastaa jääkiekkoa ja käy treeneissä 4 krt viikossa kuten ennenkin. Matsit on viikonloppuisin ja niihin hän sanoo menevänsä, mutta valmentajalta on tullut kotiin viestiä, että poika ei ole ollut kahdilla viimeisimmillä viikonloppumatseilla ollenkaan. Poika on aina sanonut, että menee peliin ja pelin jälkeen Villelle (on lähellä hallia, joten olen antanut yöpyä hänen luonaan viikonloppuisin matsipäivinä). Olen tyrmistynyt, sillä poikani ei ole valehdellut minulle kuin viimeksi 6-vuotiaana.Olen satavarma, että pojalla on joku tyttö kiikarissa tai sitten hän seurustelee jo, sillä miksi muuten hän jättäisi viikonloppupelit väliin?? Hän on varmaan ollut yötä tytön luona tai sitten bilettämässä. Alkusyksystä oli yksi kerta, kun poika jäi kiinni tupakasta ja alkoholista, kun isä näki hänet lähimetsässä kavereidensa kanssa sauhuttelemassa ja juomassa... Tämän jälkeen poika on ryhdistäytynyt. Pelkäänpä pahoin, että on alkanut taas tekemään näitäkin asioita. :/ Hän tietää hyvin, että tupakka heikentää urheilusuoritusta, mutta hänen koulukaverinsa eivät urheile, joten he varmaan houkuttelivat poikanikin kokeilemaan silloin syksyllä. Tosin tätä ei välttämättä enää ole tapahtunut, mutta onkohan pojallani joku tyttö!! Se on varma, sillä miksi muuten hän olisi pois jääkiekkopeleistään :/:/