Ihmiset! On antijytkyn aika! Äänestetään Pekka presidentiksi!

"Vieras"
Ite ajattelin eka Niinistöä,mut sen arvot on niin kaukana pienen köyhän ihmisen elämästä etten voi äänestää Saulia.. No koska olen pienituloinen ja köyhä niin ehkä minun pitäis äänestää perussuomalaisten ehdokasta, mut en tiedä oisko Soinista hommaan.
Katsoin sit yks päivä jotain vaaliohjelmaa ja huomasin et Väyrysellä on samoja ajatuksia ku mul.. mut täytyy nyt viel kattoo..
Mut sit taas täs meidän homo ehdokkaassa on kyl munaa!!

kuutonen
Uskomattoman paljon täällä on stalinistien puistosiiven edustajia. Onneksi Suomen kansasta teitä on vain muutama prosentti, jos teitä olis enemmän niin Suomi verotettais konkurssiin muutamassa vuodessa.

[QUOTE="diu";25493718]Itse en ole homoja vastaan tms. mutta tuli vaan mieleen että onko noloa jos homo sanoisi ettei voi äänestää heteroa?[/QUOTE]

On. Seksuaalinen suuntautuminen ei voi olla mikään peruste äänestää tai olla äänestämättä yhtään ketään, koska asialla ei ole viranhoidon kanssa mitään tekemistä.

[QUOTE="nih";25493835]Musta on NOLOA NYKYPÄIVÄNÄ myöntää, että jättää jotakuta uskovaisuuden takia äänestämättä[/QUOTE]

Täysin eri asia. Uskonto vaikuttaa kaikkeen päätöksentekoon, seksuaalinen suuntautuminen sen sijaan ei. Kyse on ehdokkaan maailmankatsomuksesta.

Riepuhan
on aivopessyt poikansakin Haavisto-uskovaiseksi. Viisivuotias on äänestänyt päiväkotinsa varjovaaleissa Pekka Haavistoa. Nyt muija riehuu täällä agitoimassa mammoja...

Huomaat varmaan viestien kellonajoista, että minä en ole tätä ketjua aloittanut enkä nostellut tämän vuorokauden puolella. Miksi haukut vain minua? Ole hyvä ja osoita syyttävä sormesi yhtä lailla kaikkiin muihin kirjoittaneisiin sekä muihin vaaliaiheisiin ketjuihin - niitä näyttää olevan monta.
Sulla taitaa olla vuorokausirytmi ihan sekaisin.:D

"Minä"
Täysin eri asia. Uskonto vaikuttaa kaikkeen päätöksentekoon, seksuaalinen suuntautuminen sen sijaan ei. Kyse on ehdokkaan maailmankatsomuksesta.
en ole kanssasi samaa mieltä. Kyllä seksuaalinen suuntautuminen voi vaikuttaa päätöksentekoon ihan samalla tavalla. Oletetaan, että presidentti saisi päättää, saavatko homoparit esim. adoptio-oikeuden. Jos presidenttinä olisi homo, aivan takuulla päätös olisi myönteinen.

• Tykkää
Reactions: J.Ketkupolkka
[QUOTE="Minä";25495933]en ole kanssasi samaa mieltä. Kyllä seksuaalinen suuntautuminen voi vaikuttaa päätöksentekoon ihan samalla tavalla. Oletetaan, että presidentti saisi päättää, saavatko homoparit esim. adoptio-oikeuden. Jos presidenttinä olisi homo, aivan takuulla päätös olisi myönteinen.[/QUOTE]

Totta. Halosen toimintaan seksuaalinen suuntautuminen on vaikuttanut suuresti.

Ei mulla olis mitään Haavistoa vastaan pressana mut en voi siitä periaatteesta äänestää et aikanaan Halonen joutui lähes pakolla naimisiin kun siitä nousi niin hirvee haloo ettei ollut avioliitossa miehensä kanssa. Olisi siksi väärin sitten äänestää homo presidentti jolla on kanssa vain "suhde" ja vieläpä lähes rikolliseen mieheen. Muuten kyl ulkonäöllisesti olis ihan edustava. Mut lähinnä mietin et eikös siitäkin ole enemmän hyötyä hallituksessa kun ei pressalla juuriaan valtaa ole..?

"vieras"
[QUOTE="vieras";25495987]Lapsiparasta kasvaa yhtä tosikko ja mielikuvitukseton kuin äitinsä. Poliittisia piirroksia jo 5 vuotiaana :(
Sallikaa hänen olla lapsi.[/QUOTE]

Jäkäjäkäjäkäjäkäjäkäjäkäblaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaablaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaablaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

"vieras"
[QUOTE="vieras";25496026]Jäkäjäkäjäkäjäkäjäkäjäkäblaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaablaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaablaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.[/QUOTE]
Onpa kypsää kommentointia.

Yhteistyössä