Arvostelkaas mun hienot housut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en käyttäis ,en ehkä ees lapsella :b mutta pisteet ompelutaidosta,se on hyödyllinen juttu,ja ihanaa että osaa tehdä kankaasta jotain minkä siitä haluaa tulevan. mulla on vielä opettelua :b

Hauska kangas ja hyvännäköinen malli!
Tiedän, että itse en tositilanteessa kuitenkaan ihan noin kirjavia uskaltaisi vetää jalkaan...vaikka mieli tekisikin :D

Noin hyvän housukaavan kun löytäisin, olisin onnellinen :)

Wautsi wau!! Ihan törkeen makeet housut :p! Ja kun ne näyttävät pelkästään jo lattialla jo noin hyvältä, niin miten makeelta ne näyttävätkään päällä...?!!! Oi, olet mielettömän taitava tekijä!

...niin..kävihän nyt varmasti selväksi, että mä tykkään niistä :D?!!

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Jaa

funny-gifs-dope-zebra.gif

[QUOTE="ses";25495289]mä tykkään... turun stockalta löysin eilen itselleni punaiset farkut. btw ne modan kaavoilla tehdyt housut, jotka esittelit blogissasi olivat ihanat :)[/QUOTE]

Kiitos :) Minusta ne on kauhian isot, tosin mallin päällä (lehdessä) ne oli kyllä ihan yhtä isot...pitääpä käydä stockalla

Wautsi wau!! Ihan törkeen makeet housut :p! Ja kun ne näyttävät pelkästään jo lattialla jo noin hyvältä, niin miten makeelta ne näyttävätkään päällä...?!!! Oi, olet mielettömän taitava tekijä!

...niin..kävihän nyt varmasti selväksi, että mä tykkään niistä :D?!!

Kiitos :D Kyllä tuli selväksi...

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Ihanaa, kun uskalletaan käyttää rohkeasti värejä ja osataan yhdistellä niitä uusilla, omaperäisillä tavoilla! Vallankin tämmönen jäyhän pökkelömäinen katajainen kansa tarvitsis mun mielestä kyllä semmosen permanent- värikylvyn..asiaan kuin asiaan..ettei aina mentäis vaan siinä tasaisen tavallisen turvallisen tylsässä tummassa värisävyssä...

Noista housuista tulee tosi kivalle tuulelle :)! Mä voisin kuvitella, että kun noi vetäisis jalkaan, niin se kurttuotsaisinkin ärjy sulais siihen kuplivaan hyvänolon tunteeseen, mitkä noi housut herättää...

Ompeletko ihan työksesi, vai onko ihan rentouttava harrastus :)?

Ihanaa, kun uskalletaan käyttää rohkeasti värejä ja osataan yhdistellä niitä uusilla, omaperäisillä tavoilla! Vallankin tämmönen jäyhän pökkelömäinen katajainen kansa tarvitsis mun mielestä kyllä semmosen permanent- värikylvyn..asiaan kuin asiaan..ettei aina mentäis vaan siinä tasaisen tavallisen turvallisen tylsässä tummassa värisävyssä...

Noista housuista tulee tosi kivalle tuulelle :)! Mä voisin kuvitella, että kun noi vetäisis jalkaan, niin se kurttuotsaisinkin ärjy sulais siihen kuplivaan hyvänolon tunteeseen, mitkä noi housut herättää...

Ompeletko ihan työksesi, vai onko ihan rentouttava harrastus :)?

On nykyisin harrastus vain. Ennen tein työkseni. Aika hyvin noita kankaita on mennyt kaupaksi kun ihan muutamat värit enää näin kun kävin viikolla Eurokankaassa. Vihreää ja lilaa oli muutamat jäljellä. Onneksi nyt suomalaisetkin ovat innostuneet väreistä kun noita kirkkaita farkkuja on innostuttu ostamaan...vaikka niitä on ollut myynnissä jo muutamia vuosia. Mä en voisi olla ilman värejä, masentuu liian helposti jos on vain mustaa, harmaata ja valkoista.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat

Yhteistyössä