Löysin toppapuvun -60% alesta. Kannatti näköjään odottaa :D

Joulun välipäivinä kävin jo aletankoja vähän kiertelemässä ja muutaman kivan löydön teinkin. Tuolloin aleprosentit olivat -30%, joissakin tuotteissa -50%.

Tänään kävin uudemman kertaa kiertelemässä ja nyt aleprosentteina oli toki edelleen se -30%, mutta paljon oli -50% ja jopa -70%.

Melko pienestä sitä ihminen osaakin välillä olla iloinen...löysin mm. keskimmäiselle takin -50% hintaan ja pienimmälle toppapuvun -60% alella. Olen löytänyt ulkovaatteet aina joko alesta tai sitten kirppikseltä ja seuraavakin talvi menee näemmä saman kaavan mukaan :D

Onko joku muu tehnyt alesta hyviä löytöjä nyt kun prosentit on jo vähän suurempia?

"vieras"
[QUOTE="vieras";25486306]ja se on varmaan lippu taivaaseen jos ei niin reimatekki tai nameitti, tai mölökids. Veikkaan ekaa eli lippu taivaaseen. Menikö oikein.[/QUOTE]

ainiin, unohdin sen kupkakun merkin vielä listasta :)

[QUOTE="vieras";25486319]ainiin, unohdin sen kupkakun merkin vielä listasta :)[/QUOTE]

Kupkakut oli jo myyty loppuun, eli semmoista en saanut.

Mölökidsiä ei noissa putiikeissa vissiin edes myyty, eikä nameittii. Reimatekistä en tykkää.

Lippu taivaaseen tuo puku on, mutta ensisijaisesti olisin kyllä mieluummin ottanut kokeiluun Minymon (miksiköhän sä sitä kutsut?) mutta kun ei ollut kokoja.

Takki puolestaan on Jonathanin.

• Tykkää
Reactions: Alvin
pypylleröinen harmaana
Mä ostin kanssa toppahaalarin (Molo) ipanalle suht halvalla. Norm.hinta 120e, oli viiminen kokoa ja poistokorissa, sen lisäks mulla oli vielä ko, liikkeeseen -30%lappu. Haalarille tuli hintaa karvan vajaa 60e... :)

"hmm"
Tää yyhoo osti lapselleen uuden 100% toppapuvun Reimatekkiä, silloin kun niitä pukuja alettiin pitämään, ihan vaan sen takia että mun mielestä se oli paras. Maksoin 140€ ja oon sen jo ens talveksi "myynyt" puoleen hintaan eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen harmaana;25486361:
Mä ostin kanssa toppahaalarin (Molo) ipanalle suht halvalla. Norm.hinta 120e, oli viiminen kokoa ja poistokorissa, sen lisäks mulla oli vielä ko, liikkeeseen -30%lappu. Haalarille tuli hintaa karvan vajaa 60e... :)
Aika harvinaista, että saa jo alennetusta tuotteesta lisäalea...yleensä niissä lipukkeissa lukee, ettei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mutta toki siis vaan hyvä, että sen sait :)

[QUOTE="hmm";25486363]Tää yyhoo osti lapselleen uuden 100% toppapuvun Reimatekkiä, silloin kun niitä pukuja alettiin pitämään, ihan vaan sen takia että mun mielestä se oli paras. Maksoin 140€ ja oon sen jo ens talveksi "myynyt" puoleen hintaan eteenpäin.[/QUOTE]

No hyvin olet siitä sitten rahaa takaisinpäin saanut. Mä olen noita ostellut ja myynyt kirppiksillä, eikä mulla ole huutiksen hinnoista käryäkään. Omani olen myynyt pois 25 eurolla ja sillä hinnalla kaikki ovat menneet :)

"POP"
Juu, löytyi Popin välikausihaalari fleecevuorella 50%alesta, olen löytööni erittäin tyytyväinen.
Vielä hieno yksivärinen! Täydellinen haalari ensi syksylle ja koko alkutalvelle. Täyteen hintaan en olisi ostanut (138e).

[QUOTE="POP";25487775]Juu, löytyi Popin välikausihaalari fleecevuorella 50%alesta, olen löytööni erittäin tyytyväinen.
Vielä hieno yksivärinen! Täydellinen haalari ensi syksylle ja koko alkutalvelle. Täyteen hintaan en olisi ostanut (138e).[/QUOTE]

Silloin välipäivinä mäkin löysin POP:in vk-haalarin -50% hinnalla ja pidin löytöä kyllä hyvänä. Tai ehkä pikemminkin ihan helkutin hyvänä, sillä maksoin siitä vähemmän, kuin mitä käytetyistä netissä pyydetään :O

Ja itseasiassa ihan samoin kävi nyt tuon eilen löytämäni puvun kanssa. Siitäkin maksoin vähemmän, kuin mitä moni pyytää käytetystä.

vauvalle löysin 50cm pörröisen haalarin, jossa nallen korvat(Tutta) -50% alennuksella. Sit cittarista löysin baby björn rintaepun 40 eurolla, alkuperäinen hinta oli jotain 120e- tää oli mun mielestä tosi hyvä löytö, kun mies ei oikein kantoliinaa tykkää käyttää, niin hän saa sitten kanniskella vauvaa tuossa :).

Ja sit vielä eskoiselle löysin espritin paitoja ja housuja -50%

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25487789:
vauvalle löysin 50cm pörröisen haalarin, jossa nallen korvat(Tutta) -50% alennuksella. Sit cittarista löysin baby björn rintaepun 40 eurolla, alkuperäinen hinta oli jotain 120e- tää oli mun mielestä tosi hyvä löytö, kun mies ei oikein kantoliinaa tykkää käyttää, niin hän saa sitten kanniskella vauvaa tuossa :).

Ja sit vielä eskoiselle löysin espritin paitoja ja housuja -50%
No olette kyllä ihan ilmaiseksi tuon BB-repun saaneet :)

Tosi hyvä prosentti. Mä en ole löytäny yhtään sopivaa pukua joita oisin voinu harkitakkaan. Tuskin haalari on enää kovin kovin tykätty, mut takit ei oikein ole alessa vielä näkyneetkään :(
Mä etsin kuosillista pukua kun olen niihin nyt tykästynyt, mutta en tosiaan löytänyt sitä mitä etsin. Mietin kyllä sitten näin jälkikäteen, että ehkä ihan hyväkin. Mulla kun on tapana kyllästyä aika nopeasti, eli huonolla tuurilla ensi talvena en enää pitäisi siitä kuosista.

Joten yksivärinen taisi olla lopulta parempi löytö, kun värikin natsasi (pinkki) ihan kohdilleen :D

Takkia metsästin nuorimmaiselle useamman viikon...lopulta otin sen mikä oli paras niistä mitä olin löytänyt, vaikken siihen älyttömän tyytyväinen ollutkaan. Mutta kun sen puki lapsen päälle ja otti käyttöön, se takki näyttikin tosi kivalta :) Ja nyt ostin sitten keskimmäiselle saman takin :D

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;25487810:
Mä kanssa odottelin ja tänää olis tarkotus käydä kattomassa josko itselle löytyis takki vähän normaalia halvemmalla, ku välipäivinä ei vielä ollut. Nuoremmalle pojallekin tarvis kattella toppatakkia, kun vanha on vähän pieneksi käyny :D
Toivottavasti sopivat releet löytyy :)

Ainakin täällä meilläpäin oli takeissa vielä ihan kivasti valinnanvaraa sekä kuosin, että koon suhteen. Toki jotkut merkit ja mallit oli jo myyty loppuun, mutta kyllä siellä vielä joka lähtöön takkeja näkyi olevan :)

No juu. Mä kyllästyn kans helposti ja sillä meinasin et ostan tällä kertaa yksivärisen takin ja etsin sit housut vaikka syksyllä. Täällä on vaan jotenkin niin myöhään noi alet verrattuna muuhun suomeen et tuntuu uskomattomalta millä prosenteilla te noita jo löydätte :D

No juu. Mä kyllästyn kans helposti ja sillä meinasin et ostan tällä kertaa yksivärisen takin ja etsin sit housut vaikka syksyllä. Täällä on vaan jotenkin niin myöhään noi alet verrattuna muuhun suomeen et tuntuu uskomattomalta millä prosenteilla te noita jo löydätte :D
Kevätmallistot puskee jo päälle, joten siksi kauppiailla on kiirus saada talvi putiikista ulos. Sinänsä se on kyllä hassua, koska täällä on ollut nipinnapin sen 2 viikkoa vasta pakkasiakin ja nyt jo on kevätvaatetta kaupassa :D

Yhteistyössä