Nuo s**tanan sudet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prkl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25483112]Kuten joku on sanonut, niin koira narun päässä on sudelle tarjolle asetettu makupala. Ei se pahuuttaan sitä syö.[/QUOTE]

Samoin kuin se vaunuissa nukkuva pikkuvauva...Ei se susi vauvaakaan pahuuttaan vaunuista vie ja nylje, nälkähän sillä vaan on. Tiedätkö muuten, että suden tapa kohdella saalistaan on erityisen julma. Susi nylkee saaliinsa yleensä elävältä repien nahan niskasta peräpäätä kohti. hri saa sitten kitua kuoliaaksi. Ennen sitä susi kuitenkin aloittaa herkuttelun ja syöminen aloitetaan yleensä herkullisista lämpimista sisäelimistä...Siinä teille kaupunkilaisille vähän tosiasioita elämän raadollisemmalta puolelta.

Susi olkoot metsässä mutta sitten kun tulevat pihapiirin niin pitää ampua. Sillä tavalla pelkäävät ihmisiä mikä hyvä. Mutta kun totutetaan siihen että saa käydä pihoilla niin sinnehän ne tottakai tulevat helpon ruoan hakemaan.

Hirvet ne rysäyttävät toisinaan ihmisten taloihin sisäänkin, olohuoneen ikkunasta läpi ja kämppä remonttiin. Liikenneonnettomuuksiakin aiheuttavat, kyllä joutavat mennä hirvet viimeistä sarvipäätä myöten.

Karhut ovat isoja ja jotenkin pelottavia. Ne saattavat olla vaarallisia puolustaessaan pentujaan ja vievät ihmisten suojattomaksi asetettua karjaa. Karhut joutaa mennä.

Ilvekset lahtaavat poroja, ei sellainen käy laatuun. Ilveksistä maksettakoon tapporaha.

Koira raatelee vuosittain oman perheen lapsia ja osaamattomissa käsissä, epäsopivassa miljöössä käyttäytyy usein arvaamattomasti. Mutta ei meidän Tessu kuitenkaan ole vaarallinen, ne ovat muut koirat ne pedot.

Aamen.

Sudet ovat vieneet koiria mitkä ovat pihalla ihmisen valvonnassa. On se p*kele sentään, jollei voi omalle kotipihalle päästää koiraansa. Että jos olen itse pihalla ja koira menee metsän reunaan p*kalle, ni olen sitten itse syypää siihen jos susi sen vie, voi jumaklavit että ottaa ja päähän. Olen niin kypsä niihin elukoihin, että harkitsen vakavasti pyssyn hommaamista pimeiltä markkinoilta. Nykyään ei voi lapsia päästää pihalle ollenkaan jollet itse seiso koko ajan vieressä. Kyllä kotioloissa jo hieman isompien lasten ulkoilu tulisisi onnistua myös hetken ilman aikuisen silmiä. Ei voi edes vessassa käydä, s*tana sentään. Tälläinern aiheuttaa myös sen, että viha vaan kasvaa ja mulle alkaa olla ihan sama vaikka joku kiduttais ne elukat kuoliaaksi.

Samoin kuin se vaunuissa nukkuva pikkuvauva...Ei se susi vauvaakaan pahuuttaan vaunuista vie ja nylje, nälkähän sillä vaan on. Tiedätkö muuten, että suden tapa kohdella saalistaan on erityisen julma. Susi nylkee saaliinsa yleensä elävältä repien nahan niskasta peräpäätä kohti. hri saa sitten kitua kuoliaaksi. Ennen sitä susi kuitenkin aloittaa herkuttelun ja syöminen aloitetaan yleensä herkullisista lämpimista sisäelimistä...Siinä teille kaupunkilaisille vähän tosiasioita elämän raadollisemmalta puolelta.
Milloin on viimeksi raadeltu tai edes "viety" vauva? Olisiko 1800-luvulla joku avioton tai vammainen lapsi, joka "joutunut suden suuhun".

Wikipedia valistaa: "Lähdekriittisesti todistettuja suden surmia ei ole yhtään. Kuolinsyyt merkitsi ylös paikallisen seurakunnan pappi – vanhempien antaman selityksen mukaan. Erityisesti sairaat tai vammaiset lapset vietiin metsään, mistä "susi" heidät vei. Kun kuolinsyitä alettiin tutkia, suden tekemiä surmia ei havaittu yhtäkään, mikä antaa aiheen epäillä, onko niitä koskaan ollutkaan. Esimerkiksi Tampereella sanotaan tapahtuneen yhdeksän suden hyökkäystä vuonna 1877, jolloin Turkin sota nosti turkisten hintaa."

Yhteistyössä