Mikä tää ihmeen toppausbuumi on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lindexissä käynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lindexissä käynyt

Vieras
Lindexillä kävin eilen pyörimässä ja etsimässä uusia alusvaatteita, ja tsiisus millaiset toppaukset noissa nykyisissä on :o Piti ihan etsimällä etsiä normaaleja liivejä, missä ei tämä Bombshell lue ja sisällä 5cm paksusia toppauksia... Settiin kuului sitten sellaiset mahaa piukentavat housut... Ja näitä teinit sitten hipelöi vieressä, kuului vaan että "vitsi mä haluun tälläset". Jotenkin oli ikävää.

Kokeilin näitä jopa itsekin kun oli muuten kivan näköisiä, mut ne toppaukset, voi luoja... Ootteko törmänny näihin? Käytättekö?

[QUOTE="vieras";25481848]"kohottaa rintoja jopa kaksi kuppikokoa"

Naurettavaa :O.[/QUOTE]

Ja varsinkin ne miltä ne näytti päällä! Paidan alla kaksi sellasta 90 asteen kulmassa olevaa tykkiä.. Tosi luonnolliset. En ymmärrä en. Sitä en tiedä oliko niitä isommissa koissa, itse kokeilin B:tä.

tunnustan.. miula on kahdet sellaiset :ashamed: käytän paljon toppauksia, koska kroppani on epäsopusuhtainen : leveä selkä, leveät hartiat, leveä lantio, vatsaan kertyvä rasva ja mitättömät a-kupit. kärsin ikuisesta tissikateudesta.. tosin nyt raskaana kroppa on naisellinen & sopusuhtainen

Löyvätkö nämä jostain netistä?

Toppauksia on isoissakin liiveissä, mutta niissähän pihvi on estää nännien näkyminen eli ns t-paitaliivejä. On mullakin E-kupeissa monissa. Tässä taitaa olla kysymys jostain muustakin.

Pienirintaiset voivat tykätä näistä. Että makunsa ja tyylinsä kullakin.

Teinitkin varmaan innostuvat, mutta onhan se surullista, kun vielä kehittyvä ihminen yrittää olla muuta kuin on. Mutta niinhän me aikuisetkin parannellaan vaatteilla ym. omaa ulkonäköämme oman makumme mukaan.

Itsekin kattelin noita viimeksi Lindexillä ja vaikuttivat ihan samanlaisilta kuin ne 90-luvun lopun ekat kunnon push-up-viritykset eli wonderbrat. Eli tissit epäluonnollisesti kaulaan. Itsellä nyt ei ole vaaraa tuosta, kun kuppi on muutenkin E ja T-paitaliivitkin saa tissit nousemaan riittävästi.

[QUOTE="Aloittaja";25482076]Lindex | Lindex online shop

nuo Bombshellit... Kuva ei tosin anna oikeutta.[/QUOTE]
Joo, ne näyttää tavallisilta rimpuloilta.

Mä muistan myös ajan, kun myytiin irtotoppauksia tissiliiveihin. Se oli sellainen appelsiiniviipaleen muotoinen pikkupala. Hirnuttiin mutsin kanssa aikoinaan, että ko pala hukkui tissien alle. Mistähän me se saatiin.... Hmmm. Mutta oli niin pieni toppaus että teinin C-kuppeihin se ei tehnyt vielä vaikutusta.

Mutta tissiliivimallillakin on kummasti vaikutusta rintojen kokoon ja muotoon. Helposti visuaalinen efekti voi toisiaan olla pari kuppia, ilman erityisiä täytteitä.

Viimeksi muokattu:
Eilen just olin liiviostoksilla. Tuntui että mitään löydy Lindexiltä, henkkamaukalta, anttilasta jne. joten painelin Funky Ladyyn. Ihanat, toppaamattomat pitsiliivit löytyi.

Musta kaameimmat on ollut ne geelitäytteiset liivit, miten sellaisia voi pitää päällänsä kun ne jo painaakin niin pirusti? :D

Joo, mä kans ihmettelin niitä! Oli tosi nättejä, mut ihan liikaa toppausta, joku 5 cm fyllit :D Wn todellakaan itse käytä toppauksia, vaikka kokoni onkin B70. Ei mua haittaa jos muut käyttää mutta musta se vaan tuntuu feikkaukselta :D

Pitääkin käydä kokeilemassa, jos saisi edes jotain ryhtiä tisseihin, kiva AA kuppi löytyy ja sekin pelkkää roikkuvaa nahkaa, ei istu edes XXS kokoiset paidat, ja lasten paidoista vilkkuu napa ja ranteet..

[QUOTE="vieras";25482222]En ymmärrä miksi kohtuullisen kokoisiakin rintoja pitäisi topata. Tekee ihmisestä laskin näköisen. Anteeksi vaan isorintaiset.[/QUOTE]

No toppaus voi muotoilla sen tiskirätin paremman malliseksi. Toki siihen ei tarvita kyllä senttitolkulla toppausta vaan vain oikeanmalliset liivit. Lindexillä kuvien perusteella on vain paria eri mallia liivejä.

Aika jännä ajatusmaailma, että pelkästään rinnat määrittäisivät läskiyden sun mielestäsi. Kyllä mä katson koko ihmistä ja esim vaikea on hoikkavyötäröistä ja isorintaista kutsua läskiksi... Kyllä se makkaraa vaatii minun mielikuvassa sinne vyötärölle.

Mua ärsyttää suunnattomasti koska Changen Chic-mallistosta puuttuu nykyään kokonaan sileät t-paitakupit ilman fyllinkejä. Kaikissa Chic-liiveissä on hervottomat toppaukset. Ne perusmalliston liivit taas on rumia. En halua löysäkuppisia tai saumallisia liivejä.Tuolta mulla on kaikki liivit, mutta nyt ne alkaa näköjään markkinoimaan pienirintaisille ja unohtaa meidät rintavat.

Aika jännä ajatusmaailma, että pelkästään rinnat määrittäisivät läskiyden sun mielestäsi. Kyllä mä katson koko ihmistä ja esim vaikea on hoikkavyötäröistä ja isorintaista kutsua läskiksi... Kyllä se makkaraa vaatii minun mielikuvassa sinne vyötärölle.
Ei siis tee ihmistä läskiksi, vaan tekee "läskin" näköiseksi eli siluetti ei näytä ensivaikutelmana enää niin mallimitoissa olevalta.

Yhteistyössä