M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä pidän ihmisistä, jotka ovat itsevarmoja (röyhkeys on eri asia), rehellisiä ja positiivisia. Vaistoan helposti, jos joku yrittää esittää jotain muuta kuin on, tai manipuloida muita. Nämä kaksi saavat minut heti karttamaan ko. henkilön seuraa.
Moraalinvartijan tavoin pidän ihmisistä jotka eivät yritä esittää muuta kuin ovat. Pidän semmoisista rennoista, huumorintajuisista ja muut huomioonottavista ihmisistä joiden kanssa vaan juttu soljuu mutkattomasti. Huumorintajulla en tarkoita jotain jatkuvaa vitsien murjaisua vaan semmoista tilannekomiikkaa, ja ettei suhtaudu asioihin ja itseensä kuolemanvakavasti, että osaa nauraa asioille ja itselleen. Se on semmosta henkilökemiaa, joidenkin kanssa sitä on ja joidenkin ei.
miten niin?Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;25481119:En tiedä, mutta olen huomannut että sellaiset ihmissuhteet kestävät paremmin jotka eivät ala yybermukavina.
Minäkin olen samaa mieltä. Yleensä ylimukavat ihmiset eivät ole oikeasti kovin mukavia. On järkevän ihmisen merkki, jos on aluksi vähän varovainen. Yli-innokkaat ihmiset ajautuvat kuherruskuukauden jälkeen herkemmin kahnauksiin, koska odottavat toisilta enemmän ja ovat helposti kyllästyviä. Omat rajat on hyvä tietää ja pitää. Samoin toisten.Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;25481119:En tiedä, mutta olen huomannut että sellaiset ihmissuhteet kestävät paremmin jotka eivät ala yybermukavina.