L
Leena38v
Vieras
Millaisia ihmisiä pidät älykköinä? Ja onko asialla sulle mitään merkitystä? Mua on muutama ihminen kutsunut älyköksi, vaikka olenkin lähes tavallinen duunari vain. Koulut jäi joskus kesken ja tuli sitten jäätyä näihin hommiin. Duunissa yleensä yritän olla ajattelematta ja etenkin kommentoimatta, mutta jotenkin se on vaan niin verissä. Joskus masentaa kun joidenkin ihmisten elämä on (ainakin välillä) suorastaan älyllistä ilotulitusta, mutta itsellä on sellainen tunne, että käsijarrulla pitää vetää...
Ja kurjaa on sekin, että aika usein älykkäät ihmiset ovat akateemisia ja heillä on aika vähättelevä suhtautuminen duunareihin. Toisaalta ymmärrän sen. Aika harva meistä mihinkään ihmeelliseen ajatteluun kykenee. Jos kykenis, niin saattais olla muualla.
Vai oonko mä sitten vaan semmoinen sinällään ihan fiksu tuossa porukassa, mutta toisissa porukoissa olisin sitä tyhmempää osastoa? Ja onko asialla edes väliä?
Ja kurjaa on sekin, että aika usein älykkäät ihmiset ovat akateemisia ja heillä on aika vähättelevä suhtautuminen duunareihin. Toisaalta ymmärrän sen. Aika harva meistä mihinkään ihmeelliseen ajatteluun kykenee. Jos kykenis, niin saattais olla muualla.
Vai oonko mä sitten vaan semmoinen sinällään ihan fiksu tuossa porukassa, mutta toisissa porukoissa olisin sitä tyhmempää osastoa? Ja onko asialla edes väliä?