Kaljun/kaljuuntuvan kanssa seurustelu

  • Viestiketjun aloittaja "Tyttis"
  • Ensimmäinen viesti
"Tyttis"
[QUOTE="Neith";25455941]no harvemmin sitä hiusten kanssa yhdessä ollaan..
jotkut kaljuuntuu aiemmin kuin toiset ja jotkut ei ollenkaan, se ei kuitenkaan miestä pahenna[/QUOTE]

Siis en mä tarkotakkaan että hiusten kanssa seurustellaan vaan että mä en vaan voi sietää tuollaisia miehiä. Minä en siis alkaisi edes seurustella kaljuuntuvan kanssa.
 
Mun miehen hiusraja oli jo pakenemassa, kun alettiin seurustelemaan. Sittemmin on ajanut aina loputkin jäljellä olevat haivenensa. On siis kalju ja mun mielestä niin seksikäs. Mä tykkään ihan hirveesti kaljuista miehistä. En tiedä, mikäs siinä on.
 
.......
Minäkään en tykkää kaljuista, en tiedä mikä siinä on, mutta hiukselliset viehättää enemmän. Ei sitä kuitenkaan hiusten kanssa yhdessä olla. Jos mies olisi muuten täydellinen, niin ei se kaljuus varmaan haittaisi.
 
Jos totta puhutaan niin en ole koskaan kiinnittänyt huomiota miehen hiustyyliin, ellei ole sit ollut joku todella silmiinpistävä ja haiseva liimaletti.
Mä ihastun ja huomaan miehiä, joilla on tietynlainen olemus. Toissijaista on hiukset, pituus, paino tai että käveleekö itse vai istuuko pyörätuolissa.
 
"Äiti"
Mä en tykkää henkilökohtasesti sellasesta, että on kalju keskeltä ja sit reunoilla on sellaset pitkät haivenet. Eli jos on kalju, niin kaikki pois vaan tai sänki korkeintaan. Onneksi mies on tuota mieltä, että kun/jos hän kaljuuntuu niin hän tekee noin. En jättäs miestä, rakastan häntä enkä hänen päänahkaansa.
 
"poikia3"
Musta kokonaan kaljuissa miehissä on särmää :)
Ja tutut kaljuuntuvat miehet ovat minulle erittäin rakkaita. Suurta hellyyttä kiinnitän heihin ja heidän vanhenemisensa merkkeihin.
 
oma mies
Mieheni alkoi kaljuuntumaan jo n. 25-vuotiaana (emme siis edes tunteneet silloin). Hällä nykyään (32v) hiukset kasvaa enää sivuille ja niskaan (tosin ajaa ne aina pois), eikä se mua kyllä häiritse. Komea on kuin mikä <3
 
[QUOTE="Tyttis";25455858]Mitä mieltä olette kaljuuntuvista miehistä? Mä en voi siis sietää kaljuuntuvia ja en voisi kuvitellakaan seurustelevani sellaisen kanssa.[/QUOTE]

Ei sun tarvi vielä mitään seurusteluja miettiä. Käy ensin peruskoulu loppuun ja sen jälkeen jatkokoulutus. Ehkä sitten voit ruveta katselemaan niitä ihkuja poikia joilla on tukka hyppyrillä...
 
"Mummeli"
Nykyäänhän ei voi tietää, onko mies oikeasti kalju, kun nuoret pojatkin ajavat päänsä kaljuksi.

On niin rikas mies, että tukkakin on nahkaa !

Ei äly ja hiukset samassa päässä viihdy !
 
Mun miehen suvussa on kaljua ja miehenikin on kaljuuntumaan päin vaikka nuori onkin. Siltikin maailman ihanin mies :heart: Mulla on nimittäin aivan sama millaiset hapsut siinä pääkopan päällä on jos kopan sisällä liikkuu jotain.
 
Lex
Mun mies on tekokalju, tokihan sen luomusta erottaa kun tumma sänki kasvaa heti. Tunnen kyllä monia alle kolmekymppisenä tukkansa menettäneitä, todella komeita miehiä kun muistavat ne takatukan haivenet ajella pois.
Tykkään muutenkin kaljuista miehistä, niin kyllä semmoisen miehekseni ottaisin ellei olisi jo.;)
 

Yhteistyössä