Voisko asiat taas olla paremmin. Eilen tehtiin tarjous unelmien asunnosta ja sitten vielä illalla positiivinen raskaustesti <3 On tää ihanaa pian 9kk poikamme saa sisaruksen <3 Ja pidetään peukkuja asuntoasialle.
Juu eihän sitä usko ennen kuin jotain sattuu. Tai voihan se olla tuulimuna niin ettei siellä edes ole vauvaa.Toivotaan, olen tosin tällänen untuvikko joka ei usko pikkuselleen tapahtuvan mitään pahaa kun on äitin masussa turvassa <3
Niin no sen on sit sen hetken asia. Ei pidä elää ajattellen ettei mikään voi onnistua ! Olen onnellinen juuri tällä hetkellä pienestä ihmeestä !Juu eihän sitä usko ennen kuin jotain sattuu. Tai voihan se olla tuulimuna niin ettei siellä edes ole vauvaa.
Mut onnee nyt silti.
Mitä lässyn lässyä siinä on että on onnellinen raskaudestaan? Voi teitä kateellisiano voihan lässyn lässyn
Ei mulla ole mitään syytä kahdehtia sun elämäntilannettaVoi teitä kateellisia
Eli olet katkeroitunut jostain kun et voi suoda jollekkin ilon aihetta.Ei mulla ole mitään syytä kahdehtia sun elämäntilannetta
En ole lapseton ja asun omassa okt:ssa. On vakiduuni ja asiat muutenkin mallillaan. Tuo lässytys vaan on huvittavaa.
Sanotko noin myös kaikille sun tutuillekkin, jotka ilmoittaa olevansa raskaana? Mulle ei tulisi ikinä mieleen puhua noin kenellekkään, vaikka olenkin kolme keskenmenoa kokenut.Juu eihän sitä usko ennen kuin jotain sattuu. Tai voihan se olla tuulimuna niin ettei siellä edes ole vauvaa.
Mut onnee nyt silti.
Kiitos, kotihan siis ei ole meidän ennen kuin tarjous on hyväksytty, mutta jos ei vielä mene läpi niin uutta tarjousta Ja kenelle tuo ensimmäinen oli suunnattu?Sanotko noin myös kaikille sun tutuillekkin, jotka ilmoittaa olevansa raskaana? Mulle ei tulisi ikinä mieleen puhua noin kenellekkään, vaikka olenkin kolme keskenmenoa kokenut.
Masuilijalle hurjasti onnea vaavista ja uudesta kodista! :flower:
Joo, näinhän se palstalogiikan mukaan menee. Totuus voi kuitenkin olla, yllätys yllätys, toinenEli olet katkeroitunut jostain kun et voi suoda jollekkin ilon aihetta.
Ihkutukset Olipa osuva sana valinta. No mutta enpä jaksa sen enempää kiistellä asiasta. Sulla on syysi olla ilkeä ja mulla syyni olla onnellinenJoo, näinhän se palstalogiikan mukaan menee. Totuus voi kuitenkin olla, yllätys yllätys, toinen
Kyllä iloita saa ja pitääkin, mutta nuo hormonihuuruissa tehdyt ihkutukset vaan on niin huvittavia.
KiitosVoi että, paljon onnea raskaudesta ja peukut pystyssä asunnon suhteen! :flower: