Uuden vuoden lupauksen ensimmäinen välietappi (mukana ennen/jälkeen kuva)

  • Viestiketjun aloittaja Keijotar
  • Ensimmäinen viesti
Keijotar
Arvatkaa kuinka paljon olen laihtunut vuoden vaihteesta? Tai huomaatteko ylipäätään eron...? (Itse huomaan kyllä, vaatteista ainakin.) Projekti alkoi vuoden vaihtuessa tehtyäni "uudenvuodenlupauksen", joten nyt takana noin 2 viikkoa (otin "jälkeen" -kuvat aamulla). Mitäs arvelette, kuinka paljon on painoa pudonnut? :)

Aamulla kiireessä otetut kuvat ei kylläkään ole yhtä "hyviä"/tarkkoja kuin nuo aloituskuvat, mutta ehkä niistä kumminkin jotain näkee.. Laitan linkit heti tämän viestin perään.

Sivuhuomautuksena: tarkoitus on pudottaa tästä ruhosta kaikkiaan 14kg kevääseen mennessä.

ps. Oli muuten ISO (kirjaimellisesti iso) yllätys, miten kamalalta näytän takaa päin, selkä lähinnä.. hyi kamala :( ihan jättiläski miesmäinen.. leveä kuin ladon ovi, hyi.. (pitäis ilmeisesti välillä kattoa itseään myös takaapäin...)
 
Keijotar
Aloituskuvat takaa/sivulta:

http://aijaa.com/005169349327

http://aijaa.com/005099349328

Tämän hetken tilanne:

http://aijaa.com/007009349330

http://aijaa.com/008069349331
 
-
Sanoisin joo että turvotusta lähtenyt mukavasti! Kiloja lähtenyt muutama varmaankin? Tsemppiä jatkoon, itse pudotin syksyllä noin kolmessa kuukaudessa kymmenen kiloa ja se näkyy! Jatkat vaan samalla linjalla niin pian huomaat vatsan litistyneen ja reisien/pepun pienentyneen. Itsellä tosiaan vatsa aika litteä nyt ja housujen koko pienentynyt 44:sta 40:een. Ja ihan realistinen tavoite toi 14 kiloa kevääseen mennessä, mutta 10 olis varmaan kanssa riittävästi, älä liikaa kiduta ittees ettei tuu repsahdusta. 10 kesän alkuun mennessä ja kesällä neljä tai vaikka viisi vielä lisää!
 
..
Kiitos, olen lihonut kesän jälkeen 14 kg laihdutettuani ensin keväällä 12 kg. tupakkalakko hyvänä tekosyynä lihomiselle..paino nyt 108 ja vasta aamupuuro ja kahvi syötynä eli tästä on hyvä taas inspiroitua :). Onnittelut hyvästä alusta.
 
Kyllä huomaa :)

Oiskohan 3-4 kiloa lähtenyt?

Kiloveikkaus perustui nyt ihan vaan siihen, että kun aikaa on kulunut vasta niin vähän, ei pudotus voi vielä olla mikään järetön. Ja mulla itselläni on tapahtunut lähes samanlainen muutos (vatsan kohdalla muutos lienee prikulleen samaa tasoa, mutta takakuvasta sulla on parempi tulos) joten siihen omaankin pudotukseeni tuota peilasin :)
 
Kiitos, olen lihonut kesän jälkeen 14 kg laihdutettuani ensin keväällä 12 kg. tupakkalakko hyvänä tekosyynä lihomiselle..paino nyt 108 ja vasta aamupuuro ja kahvi syötynä eli tästä on hyvä taas inspiroitua :). Onnittelut hyvästä alusta.
Toki se tupakkalakko on tietyllä tapaa tekosyy, mutta siitä se munkin lihominen lähti. 24 kiloa tuli niin että pamahti, kun vaihdoin tupakan herkkuihin.

Puolet kiloista on jo karistettu pois, eli nyt vaihdan herkkuja terveellisempään elämään :)
 
[QUOTE="sia";25429042]Ja olisko sulla kuitenkin tuossa alemmassa kuvassa jokin slimmaava alusvaate päällä? Tuosta selkäkuvasta päättelin.[/QUOTE]

Kieltämättä se näyttää siltä, että alla on erilaiset alusvaatteet juuri tuon selän osalta :)
 
Keijotar
Kyllä huomaa :)

Oiskohan 3-4 kiloa lähtenyt?

Kiloveikkaus perustui nyt ihan vaan siihen, että kun aikaa on kulunut vasta niin vähän, ei pudotus voi vielä olla mikään järetön. Ja mulla itselläni on tapahtunut lähes samanlainen muutos (vatsan kohdalla muutos lienee prikulleen samaa tasoa, mutta takakuvasta sulla on parempi tulos) joten siihen omaankin pudotukseeni tuota peilasin :)
Aivan oikein, eli noin neljä, tarkalleen -3,8kg.

Tsemppiä sinullekin projektiisi! :)
 
Keijotar
[QUOTE="sia";25429032]Ruokavaliollako olet tiputtanut vai oletko liikunutkin? Kysymys ap:lle ja -:lle[/QUOTE]

Olen keventänyt huomattavasti ruokavaliota (lähes kaikki nopeat hiilihydraatit pois) ja sitten liikkunut lähes päivittäin (ei kuitenkaan nyt ihan joka päivä orjallisesti, myös lepopäiviä ollut).

Olen kyllä aina liikkunut paljon, mutta kompensoinut urheilua näppärästi mässyttelemällä aivan liikaa :(
 
"huu"
[QUOTE="sia";25429042]Ja olisko sulla kuitenkin tuossa alemmassa kuvassa jokin slimmaava alusvaate päällä? Tuosta selkäkuvasta päättelin.[/QUOTE]

Ihan varmasti on, kyllä liiveistä jotain painaumaa näkyis muuten. Ees laihoilla oo noin sileä selkä liivit päällä.
 
[QUOTE="huu";25429542]Ihan varmasti on, kyllä liiveistä jotain painaumaa näkyis muuten. Ees laihoilla oo noin sileä selkä liivit päällä.[/QUOTE]

Todellakin voi olla selkä noin "sileä", kun on vielä neulekkin päällä.
 
Keijotar
[QUOTE="huu";25429542]Ihan varmasti on, kyllä liiveistä jotain painaumaa näkyis muuten. Ees laihoilla oo noin sileä selkä liivit päällä.[/QUOTE]

No, ihan miten nyt vaan. Mutta eipä minulla silti mitään mielenkiintoa ole tänne latailla mitään feikkikuvia, oh well..
 
Keijotar
Todellakin voi olla selkä noin "sileä", kun on vielä neulekkin päällä.
Plus huomatkaa että neule on vedetty "tiukalle" helmasta eli ei myötäile kaikkia muhkuroita kuin pitkin pintaa menevä trikoo tai silkkivaate.

Mutta oli miten oli, kuten tuossa jo totesin - ei ole mitään intressiä esitellä huijauskuvia, enemmän nämä ovat itseä varten otettu ja itsetutkiskelua.
 

Yhteistyössä