wandii: sehän mua tässä kiukuttaakin, kun aikaisemmin sama lääkäri on mulle diagnisoinut kyseisen "vian" ja sen avulla eli kortisonin, olen saanut 2 lasta, mutta viime raskaudessa meni pieleen siinä etten tajunnut, että olin tullut raskaaksi viikko kierrukan poistosta, kun ei osannut aloittaa ovistikutusta ja sitten olinkin ollut jo muutaman viikon raskaana, kun kortisoni aloitettiin. Ja sitten tässä raskaudessa lääkäri oli sitä mieltä ettei aloiteta kortisonia, kun kerta näin hanakasti tulen raskaaksi nykyisin...Mutta kun se ylilääkäri totesi sen eilen ääneen, että hänen mielestä hematoomat syntyvät siitä, että kiinnittymisessä on ongelmaa ilman että oli lukenut mun papereita, niin mulla heti hälyytti kellot.
).( täytyy sanoa, että mun luotto suomen johtavaan lapsettomuusklinikkaan koki tänään aika ison kolauksen. Siellä on siis tutkimuksissa huomattu, että mun fosfolipidivasta-aineet ovat koholla ja siksi tuo kortisoni otettu käyttöön (onnistuneissa raskauksissa), mutta viimeisemmissä ei. Käykääpä huviksenne googlettaa kyseinen sana ja raskaus, niin tulee aika tiukkaa tekstiä. Ihan kun kyseinen lääkäri olisi unohtanut koko asian? Ja sinne ollaan laitettu oikeasti tuhansia euroa näiden 6 raskauden aikana...
).( täytyy sanoa, että mun luotto suomen johtavaan lapsettomuusklinikkaan koki tänään aika ison kolauksen. Siellä on siis tutkimuksissa huomattu, että mun fosfolipidivasta-aineet ovat koholla ja siksi tuo kortisoni otettu käyttöön (onnistuneissa raskauksissa), mutta viimeisemmissä ei. Käykääpä huviksenne googlettaa kyseinen sana ja raskaus, niin tulee aika tiukkaa tekstiä. Ihan kun kyseinen lääkäri olisi unohtanut koko asian? Ja sinne ollaan laitettu oikeasti tuhansia euroa näiden 6 raskauden aikana...
Viimeksi muokattu: