Kuukuppi

"xxx"
Tarkoitus olisi siirtyä käyttämään, kunhan kuukautiset taas joskus alkavat.(imetän) Esikoisen jäleen en ehtinyt kokeilla, kun jo raskauduin :) Olen kuullut pelkkää hyvää!
 
Entäs minä?
Sanokaas että voiko homma toimia vaikka olis lantionpohjalihakset sairaan huonossa kunnossa (tyyliin virtsankarkailua) ja paikat tuntuu löysiltä? En viitsis satsata edes kokeilumielessä kun epäilyttää ettei mulla pysy mikään :/ Tamponitkin liukuu aina ihan tohon hollille :( Ja joo, tiedän kyllä että sitä lantionpohjaa pitäis treenata tässä tilanteessa varsinkin, mutta se vaan on sellanen projekti jota aina yritän mutta lannistun kun mitään ei tapahdu..
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Entäs minä?;25423751:
Sanokaas että voiko homma toimia vaikka olis lantionpohjalihakset sairaan huonossa kunnossa (tyyliin virtsankarkailua) ja paikat tuntuu löysiltä? En viitsis satsata edes kokeilumielessä kun epäilyttää ettei mulla pysy mikään :/ Tamponitkin liukuu aina ihan tohon hollille :( Ja joo, tiedän kyllä että sitä lantionpohjaa pitäis treenata tässä tilanteessa varsinkin, mutta se vaan on sellanen projekti jota aina yritän mutta lannistun kun mitään ei tapahdu..
Pysyy paikoillaan alipaineella, joten lihaksilla ei ole merkitystä. Ja toimii ihan yölläkin, pysyy paikoillaan mielestäni paremmin kuin tamponi - ei lähde valumaan alaspäin niin herkästi.
 

Yhteistyössä