mikä oli panosi puolison tavatessa / mitä on nyt

rxtvuf
[QUOTE="neljän äiti";25420711]52 ja nyt 52. Takana 8 yhteistä vuotta ja 4 lasta. Pankaa paremmaksi. :D[/QUOTE]

62kg sillon ja 62nyt. 9 vuotta tulee maaliskuussa yhteiseloa ja kesällä tulossa 5. yhteinen lapsi :)

viitaten tuohon "Vaimoaan pettänyt mies vastaa" ketjuun jossa aloittajan emäntä lihonnut eikä huolehtinut itsestään..
Mikä oli painosi kun tapasit miehesi ja mitä se on nyt?

Oma oli ehkä 75kg tavatessa ja nyt jotain 85kg..
tosin silloin olin ihan ruipelo nyt tullut enempi lihasmassaa.. pituutta 190.
Tapasitko omasi viime vuonna vai milloin? Ajallakin on suuri merkitys.

nbn
Oon 178 cm pitkä ja painoin mieheni tavatessani noin 65 kg. Saman verran painan nytkin. Olemme olleet yhdessä yli 14 vuotta ja lapsiakin on muutama siunaantunut, joten olen näiden vuosien aikana painanut välillä enemmänkin. Mulle puhkesi myös kilpirauhasen vajaatoiminta jokunen vuosi sitten ja paisuin lyhyessä ajassa kuin pullataikina (yli 20 kg). Onneksi se oli suurimmaksi osaksi nestettä ja lähti itsekseen veke, kun tyroksiiniannostus saatiin kohdilleen.

"Ansku"
Taisi vaaka näyttää elopainoksi kaksi vuotta sitten tavatessamme 124 kg :/ Nyt 119 kg ja olen raskaana (rv 39). Mielenkiintoista nähdä mitä vaaka näyttää, kun nyytti saadaan kotiin :)

tuulikyllikki
[QUOTE="neljän äiti";25420711]52 ja nyt 52. Takana 8 yhteistä vuotta ja 4 lasta. Pankaa paremmaksi. :D[/QUOTE]

Panen. Silloin 63, nyt 54. Takana 30 yhteistä vuotta ja 9 lasta.

"Noo"
Mies totesi jokunen vuosi sitten, ettei ole naimisissa kaikkien kilojeni kanssa, rakastaa kyllä kuulema niitä boonuksiakin, saa rakastaa edelleenkin. Vuosia takana kohta 20v.

Saman verran lapsia, yhteisiä vuosia yksi enemmän.
Painoin silloin silloin 9 vuotta sitten 46kg, saman minkä nytkin :)

"Hmmm"
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25421085:
Vihaa lihavia, nimimerkillä eukko tavatessamme oli 53, nyt 69 kiloa, ja on lyhyt, ja siihen raskausmahat sun muut en laihuta en oo sun kans oot paska mies, ni läski on :/
Mä näytän mielellään kauniilta, olen hoikka ja naisellinen ja laitettu, koska mies kohtelee mua hyvin. Sunlaiselle tuskin kukaan viittii mitään vaivaa nähdä. Eroa äläkä vänise vässykkä.

Isä
[QUOTE="Hmmm";25421092]Mä näytän mielellään kauniilta, olen hoikka ja naisellinen ja laitettu, koska mies kohtelee mua hyvin. Sunlaiselle tuskin kukaan viittii mitään vaivaa nähdä. Eroa äläkä vänise vässykkä.[/QUOTE]
aww... ku te teinit ette mistään mitään ymmärrä :)

Yhteistyössä