3v synttäri tarjoilut. Mitä mieltä? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mörtsykkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuullostaa hyvälle, kaikkea löytyy, jos ei syö kakkua on pullaa jos ei voileipäkakkua niin on pasteijoita.
Tosin nämä ovat 3v-synttärit, onko kavereita tulossa? Pitäisikö lapsille laittaa jotain.. helpompaa? Popkornia, omenalohkoja, viinirypäleitä, voileipää?

Mietin miten lapset tuosta täytekakusta tykkäävät. Olen huomannut että tykkäävät jos on aikuiseen makuun liian makea ja meillä ainakin on aina ollute esim rahkamoussekakuilla vähän huonompi menekki lapsien keskuudessa kuin jollakin hillokakulla. Jäätelökakku maistuu ainakin hyvin lapsille, jos ovat kerralla syömässä.

[QUOTE="Höh";25401881]Miten niin? Ihan kivat syötävät minusta :D Ei kai lasten synttäreille tarvitse mitään hanhenmaksapalleroita olla?[/QUOTE]

Ettekö te keksi mitään hanhenmaksapalleroiden ja voileipäkakun väliltä? Makunsa kullakin.

[QUOTE="Höh";25401937]On on, mutta mitkä sinusta on kivoja tarjottavia? Mitä siis itse laittasisit tarjolle?[/QUOTE]

Miten olisi vaikka dipattavia herkkuja? Valmiita voileipiä suussasulavillä päällisiillä? Salaattia? Sushia?

Lapsista en sitten tiedä, mutta ei ainakaan nakkeja ja lhapullia.

• Tykkää
Reactions: mamilu
Meillä on aina juhlissa tarjolla myös poppareita ja jotain karkkeja. Ihan vaan, koska niitä on kiva napsia.
Mutta jos olisin tulossa vieraana, niin tyytyväinen olisin. Riippuu tietty voileipäkakun päälyksistä, mutta ehkä jotain rypäleitä tms raikasta myös?
Mutta älä stressaa, hyvältä kuulostaa!

[QUOTE="Höh";25401981]Noi voileivät olisi kivoja, meillä mies on usein kaipaillut niitä. Ennen kai voikkarit oli aika tavallisia tarjottavia, mutta harvemmin enää nykyään niitä näkee.[/QUOTE]

Ennen oli juu, ja hyviähän ne on. Täyttää vaikka tumman leivän paahtopaistilla ja vaaleamman lohella. Kasvissyöjille vaikka vuohenjuustoa ja pestoa. Itse kaipaan ruokaisampia tarjottavia, tai ainakin terveellisempiä kuin pasteijat, kun makea ei aina maistu.

Kiitos mielipiteistä :)

Kaikkiahan ei aina voi miellyttää, mutta mulla onkin vielä pari viikkoa aikaa kehitellä ideoita. Etenkin tuo lasten huomioiminen joillain naposteltavilla oli erityisen hyvä idea, vaikka lapsia ei paljoa tulekaan.

Ihan mielenkiinnosta, onko joidenkin kolme vuotiailla jo kaverisynttäreitä? Tuntuu niin pieneltä vielä. :ashamed:Toki meillekin tulee pari samanikäistä, mutta ne onkin sellaisia kaveriperheitä..

Yhteistyössä