Olistko mielummin 1-lapsisen vai 4-lapsisen perheen äiti?

  • Viestiketjun aloittaja ääripää
  • Ensimmäinen viesti
"meikä"
4-lapsisen. Säälin ainokaisia mm. siitä syystä, että heillä ei oo kotona leikkiseuraa ja he joutuvat vanhempiensa ikääntyessä olemaan täysin yksin heistä vastuussa. Ja kun vanhemmat kuolee niin ovat sitten kertakaikkisen orpoja.
 
"vieras"
4-lapsisen perheen äiti ehdottomasti. Ois lapsille seuraa toisistaan ja leikkikaveria omastakin takaa. Ja hyvällä tuurilla löytyis sit aikanaan arkunkantajat joka nurkkaan. ;)
 
5lasta2aikuista
Noista vaihtoehdoista tietty toi 4, koska neljä omaa lasta meillä on. Lisäksi yksi sijoitettu ja voi olla että joskus tarjotaaa kotia jollekin tarvitsevalle. Omia ei enempää tehdä.
Ja ainakin meillä jokaisella lapselle on aikaa yllin kyllin, tosin en kaipaakkaa juuri sitä "omaa aikaa" ja lapset on sopivasti eri-ikäisiä, joten tarpeet on kovin erilaiset jokaisella =)
 
2 lasta
Olen niin mukavuuden haluinen että kumpikaan ei olis mun juttu. Sit jäisin ilman lapsi. Ainoa lapsi kaipaa jatkuvaa huomiota vanhemmilta kun kotona ei ole sitä leikkikaveria ja toisaalta neljässä on mulle ihan liikaa. Vallankin 4 vauva-aikaa... puistattaa, en ole vauvaihminen, en tykkää olla niin korvaamaton jollekulle.

Plus se että olen itse ainokainen - ja tämä ei ole kivaa.
 
4
Neljän. Tosin meillä on nyt 2 ja kovasti olen vannonut viime aikoina kun omapäinen ja hyvin tempperamenttinen kupuksemme on tullut uhmaikään, että meille ei ikinä tule lisää lapsia, mutta kattoo nyt..
 

Yhteistyössä