Mä en usko, että toi Ticketin haalari on mukava lapsen päällä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmmm

Vieras
On siis todella todella todella kankean oloinen ja painava haalari? Siis tosi kankea jotenkin. "Löystyykö" se käytössä? Jotenkin pelkään, että lapsen on kömpelö ja hankala olla se päällä.
En tiedä mallin nimeä, mutta sininen karvahupullinen tämän vuoden malli.
Pukki toi siis.

Tämä nyt ei ole sitten mikään vastalause haalarikeskusteluun vaan ihan täysin ei asia. Haluan asiallisia vastauksia.

No ne haalarit on tosi kankeita ja painavia. Mä en itse henk.koht pidä niistä. Viimevuonna oli tytöllä Ticketin haalari hetken,mutta ostin uuden. Lapsi ei valittanut, mutta kun se oli niin jotenkin sellanen kömpelö se haalari. Reimatecin ja lassie tecin haalarit on hyvä ja kevyempiä.

Ticket To Heavenin haalarit eivät välttämättä ole ne mukavimmat haalarit lasten päällä, mutta kestävät todella hyvin viimaa ja vettä. Eli pakkasilla ehdoton valinta meillä.

[QUOTE="vieras";25383206]joo, kyllä fletku ohut lassie olis ollu parempi!

:D :laugh: salli mun nauraa...[/QUOTE]

LASSITEC on aivan eri asia kun ne perus lassien toppahaalrit. LassieTECin haalarit ovat paksuja ja vedenpitäviä.

Mä pelkäsin, ettei lapsi osaisi siinä liikkua kun eka sain ticketin käteeni, mutta mitä vielä :) Hyvin se sujui. Lapsi on tykänny todella paljon ticketeistään, kolmas tuli juuri postissa. Ovat sisältä pehmeitä ja lämpimiä. Mä tykästyin siihen, että se ulkokangas ei kulu juuri ollenkaan. Ostan käytettyinä haalareita, yhdestä ei olisi suurennuslasillakaan osannut löytää yhtäkään pientä kulumaa. Tästä uusimmasta näkee, että on ollut käytössä, mutta tämä onkin ollut jo kahdella lapsella yhteensä 4 talvea :D Eikä kankaassa vieläkään sinänsä ole kulumaa, pari tahraa ja sitten heijastimet ovat kuluneita.

Lassitecin toppahaalari on mun mielestä ollut kaikkein paras. Maksoi muistaakseni 90e. On veden ja viiman pitävä myös. Tosin tuo lassitecin haalari on myös aika kankean ja painavan oloinen. Mutta pakkasilla lämmin.

meillä ollut lassiteciä ja kestää todella hyvin niin 2kuin 6v ikäiselläkin. ticet maksaa parhaimmillaan 159e lassie nyt alessa 40e normisti max 70e aika paljon halvempi kuin ticet tai reima. reiman haalarit eivät ole meillä kestäneet yhtään. icepeak on ollut hyvä maksaa noin 60-70e ja nyt kahtena talvena olen ostanut kapahllin toppahaalarin pojalle ja on ollut huippuhyvä! alekupongin kanssa kun ostaa jää hinnaksi jotain 50e!!

Meillä on ollut aina lassietecin haalarin muksuilla ja olleet huippukestäviä. Nyt tänä talvena ostin ekan kerran Ticketit, kun oon niin ihastunut karvahuppuihin:). Toivottavasti kestävät yhtä hyvin.

Mä ostin likalle täksi talveksi ekan ticketin ikinä ja musta ne hihan ja lahkeensuut on jotenkin vaan niin tiukat, et hermot menee pukiessa... Kunhan saan pestyä niin menee myyntiin eikä toista enää tule.. Taidan pysyä Reimatecissä, kun sitä viime vuonnakin käytettiin ja tykkäsin.

[QUOTE="zimba";25383225] Tästä uusimmasta näkee, että on ollut käytössä, mutta tämä onkin ollut jo kahdella lapsella yhteensä 4 talvea :D Eikä kankaassa vieläkään sinänsä ole kulumaa, pari tahraa ja sitten heijastimet ovat kuluneita.[/QUOTE]

Jokainen totta kai tyylillään, ja itsekin olen varsin kierrätyshenkinen, mutta tuossa menee mulla se yökötysraja. Ei ole maailmassa sellaista vaatetta, jonka tahraisena lapselleni ostaisin.

Mä ostin likalle täksi talveksi ekan ticketin ikinä ja musta ne hihan ja lahkeensuut on jotenkin vaan niin tiukat, et hermot menee pukiessa... Kunhan saan pestyä niin menee myyntiin eikä toista enää tule.. Taidan pysyä Reimatecissä, kun sitä viime vuonnakin käytettiin ja tykkäsin.

on just kuin minun kynästä. Todella hankala pukea:( Olen ollut pettynyt, enkä osta toista kertaa.

Meillä hyviksi havaittuja on Reimatec, MOLO kids ja Legotec. Kaikki leveän malliset on nou-nou. Kammoja kun roikkuvat haaroista polvissa.
Kunnon kapea malli kera vyötärökiristysten on meillä lasten lemppari. Ja eivät ole kankeita.

ps. Kyllä noikin maksaa ihan sen ja saman (paitsi lego) mitä ticketti, ettei tarvi sen vuoksi kokea alemmuuden tunnetta ;)

Ticketti on minusta lämpimin puku, mitä olen löytänyt. Joten sellainen mielellään päälle kovalla pakkasella. Esim ostin Jonathanin tähtitakin ja se on ihan järkyttävän luiru kapine. Ajattelin käyttää sitä lapsella hiihtoretkillä, missä se varmaan on omillaan.

Lasten vaatteissa ei ole markkinoiden parhaimpia materiaaleja, joten esim lämpö tulee yhtä kerroksen paksuudesta. Lassiessa tai Jonathanissa ei voi olla siis jotain yberteknistä lämpökerrosta, joka tykittäisi paksumman vaatteen. Kyllä se kengissäkin on yhä eristeen paksuus, mikä määrää onko kenkä soveltuva superpakkasille.

Useamman vuoden kokemuksella Ticketin jäykkyys ei haittaa ulkoilua mitenkään...

Katselin ja kuuntelin joku aika sitten P.O.P:n myymälässä kun äiti käski noin 5-vuotiastaan sovittamaan haalaria. Lapsi tuskissaan huusi, että "ei tällä voi liikkua"! Äiti siihen, että "no, sellaista se nyt talvella on". ei varmasti ole. Kyllä lapsen pitää olla myös mukava liikkua. Mielestäni varsinkin nuo Polarin haalarit ovat tosi jäykkiä eivätkä mitenkään pehmene käytössä. sopii ehkä parhaiten vähän liikkuvalle taaperolle, jolla muuten tulis kylmä.

Meillä 3v ja 10kk molemmilla Ticketit ja Remu Travellet, Remujen piti olla huonommat pihapuvut, mutta jäi varapuvuiksi, ei pienempi edes pysy istumassa sen kanssa. :D:D Se siitä kestävästä alaosasta, epäkäytännöllinen ja ruma puku.

Minä ole todennut Remut hinta/laatu suhteeltaan parhaiksi. Ne on pehmeitä ja lämpimiä ja polvet on kestäneet lumessa leikkimistä todella hyvin. Asumme alueella jossa talvella on muutakin kuin vettä ja hiekoituskiekkaa.
Luhta haalarit on ihan paskaa, meidän arka ja vetäytyvä tyttö sai sellaisesta polvet puhki kahdessa viikossa.

No, ainakin tuo esikoinen touhusi tänään ulkona uskomattoman ketterästi eli hänen menoaan ei haalari mitenkään häirinnyt. Muilta ominaisuuksiltaan on hälle passeli puku, eli tyytyväisiä ollaan.

Meillä on ollut Ticketin puvut nyt 2 talvea ja on totta että ne ovat painavampia kun monen muun merkin, mutta ilmeisen hyviä kuitenkin käytössä koska jos tyttö saa valita niin ottaa aina Ticketin päällensä. Ja tosiaan nyt kun yksi haalari on ollut 2 talvea käytössä, toisen niistä päiväkotikäytössä niin juuri löysin ensimmäisen pienenpienen langannouseman, jota voisi kulumisjäljeksi kutsua. Yhden talven jälkeen haalari oli valehtelematta ulkoisesti kuin uusi! Samaa ei voi sanoa esim Reimatecin housuista...

Kevätvaatteissa olen ticketistä tykännyt.

Talvivaatteissa meillä on ollut cupcake, mielestäni kelpo haalari ja söpö.
Minymon haalari on mukavan ohut autoillessa ja pienillä pakkasilla, ollen kuitenkin lämmin ja saahan alle villahaalarin, siinä notkea ja hyvä haalari niille kenen mielestä tuo ticket liian tönkkö. Reimatec on reimatec, kelpo perushaalari.
Lenne active on myös hyvä notkea perushaalari ja lämmin samoin remu.
Luhdalla on isommille mukavat henkselihousut, mua niin ärsyttää ku monella merkillä loppuun ne koot henkselihousuissa ja itsellä pitkiä lapsia ja 1 ja 2 luokkalaislla on ihan kiva olla vielä henkselihousut.
Lassietecillä ei ole ollut yhden yhtä kuosia tai haalaria joka ois ihastuttanut.