Mun pojilta lähti kutrit ennen joulua.
Mun pojilta lähti kutrit ennen joulua.
Joo no minä olen kyllä vihjaillut miehelle että jos pätkästäis pojan tukka, ei suostu. Olen sitten sanonut että hän saa hoitaa pojan kuontalon, se nimittäin alkaa olla melko hankalaa...saattaa olla että jossain vaiheessa teen omatoimisen päätöksen ja vien pojan parturiin. Ehkä pehmeä lasku aluksi, ettei ihan lyhyttä heti.Mun pojilta lähti kutrit ennen joulua.
Meitin vanhemman pojan kuontalo oli niin kamala, että oli pakko....vaikkei noin pitkä ollut sen tukka mutta rastaa löytyi jo niskasta :ashamed: kun ei tuo 11v niin paljoa sitä harjaa heiluttele...Joo no minä olen kyllä vihjaillut miehelle että jos pätkästäis pojan tukka, ei suostu. Olen sitten sanonut että hän saa hoitaa pojan kuontalon, se nimittäin alkaa olla melko hankalaa...saattaa olla että jossain vaiheessa teen omatoimisen päätöksen ja vien pojan parturiin. Ehkä pehmeä lasku aluksi, ettei ihan lyhyttä heti.
Sano nyt akkia ,etta nuo ei ole kadulta ostettuja.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25380743:Mun vuoden 2012 merkittävin muutos elämääni Että näitä nyt pistellään kerran viikossa.
Onpa suloinen!
Metotrekasaattia. Ja pistän itse, en jaksa lähteä kerran viikossa terveyskeskukseen pistettäväksi.Mitä sinnuun pistellään?
Eivät ole. Eikä niitä kannata edes yrittää kaupata kadulla. Korkeintaan ruiskut ja neulat voisi kelvataSano nyt akkia ,etta nuo ei ole kadulta ostettuja.
voimia :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25380788:Metotrekasaattia. Ja pistän itse, en jaksa lähteä kerran viikossa terveyskeskukseen pistettäväksi.
Kiitos Tuttu, joskin sivuvaikutuksiltaan inhottava, lääke vuosien takaa. Nyt alkoi uudestaan ja ainakin vuosi pitää pistellä..luultavasti useampi vuosi taas.voimia :hug:
Millasia sivuoireita?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25380842:Kiitos Tuttu, joskin sivuvaikutuksiltaan inhottava, lääke vuosien takaa. Nyt alkoi uudestaan ja ainakin vuosi pitää pistellä..luultavasti useampi vuosi taas.
Tulihan se sieltä! Tätä varten piti taas yksi kuvaketju perustaa.
Onks ton isä manne?
Mun Prinsessa 6v.:heart:
Oksentelua ja pahoinvointia. Maksa-arvojen nousua, joten nyt ei voi ottaa yhtään alkoholia moneen kuukauteen. Ei haittaisi muuten, mutta tykkään juhlapäivinä juoda ruuan kanssa viiniä, nyt se ei siis onnistu. Edellisellä kerralla mulla esiintyi runsasta hiustenlähtöä.Millasia sivuoireita?
ei kuulosta hyvälle. Onko tuo ainoa lääke mikä tuohon on olemassa?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25380882:Oksentelua ja pahoinvointia. Maksa-arvojen nousua, joten nyt ei voi ottaa yhtään alkoholia moneen kuukauteen. Ei haittaisi muuten, mutta tykkään juhlapäivinä juoda ruuan kanssa viiniä, nyt se ei siis onnistu. Edellisellä kerralla mulla esiintyi runsasta hiustenlähtöä.
Ei ole ainoa lääke, mutta paras, mitä mulle on kokeiltu. Muut eivät tehonneet kovin hyvin ja lisäksi niiden sivuvaikutukset olivat päivittäisiä, mikä haittasi työssäkäyntiä. Nyt sivuvaikutukset ovat vain kerran viikossa ja voin ajoittaa sen viikonloppuun.ei kuulosta hyvälle. Onko tuo ainoa lääke mikä tuohon on olemassa?