Lipponen sanoi pöö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pöö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Pöö";25379803]Jaa. Minusta se oli säälittävä. Kun ei uskalleta sanoa mitään. Onneksi kaikki ehdokkaat eivät ole noin onnettomia vässyköitä.[/QUOTE]

Sanoihan se : ei ole mitään pelättävää. Ja tällaisena aikana se on tosi hyvin sanottu. Kansakunnan isähahmo :heart:

Sanoihan se : ei ole mitään pelättävää. Ja tällaisena aikana se on tosi hyvin sanottu. Kansakunnan isähahmo :heart:

Juu isä aurinkoinen. Lama Lipponen joka kurjisti heikompien asemaa viime laman aikana enemmän kuin yksikään pääministeri ikinä, ajoi yrittäjät itsemurhiin jne.

Hieno mies kertakaikkiaan. Kävi nuolemassa suomenruotsalaisten persettä noutamalla umpirasisti Freudenthal mitalin, jos et tiedä kuka Freudenthal oli, niin rasisti ja natsi ovat hyviä sanoja kuvaamaan miestä.

Minusta mainos oli hauska, siinä käytettiin hyväksi Lipposen omaa persoonaa. Eihän Lipposta nyt voi miksikään päivänsäteeksi sanoa.

En tosin äänestä Lipposta.

[QUOTE="Pöö";25379903]Juu isä aurinkoinen. Lama Lipponen joka kurjisti heikompien asemaa viime laman aikana enemmän kuin yksikään pääministeri ikinä, ajoi yrittäjät itsemurhiin jne.
[/QUOTE]

Mitähän lamaa tarkoitat? Kyllä siinä 90-luvun lamassa hallitus teki pahempia virheitä kuin nyt. Silloin yrittäjien ahdinko ja konkurssit oli ihan eri mittaluokkaa. Minä muistan sen ajan hyvin, muistatko sinä?

[QUOTE="vieras";25379947]Minusta mainos oli hauska, siinä käytettiin hyväksi Lipposen omaa persoonaa. Eihän Lipposta nyt voi miksikään päivänsäteeksi sanoa.

En tosin äänestä Lipposta.[/QUOTE]

Kuka tuollaista Urpoa äänestää. Muistakaapa nyt mikä mies on miehiään vai onko muisti niin lyhyt, että ei haittaa.

Kaipa jotkut ovat niin idiootteja, että äänestävät tuonkin mainoksen perusteella. Sääliksi käy.

[QUOTE="vieras";25379964]Mitähän lamaa tarkoitat? Kyllä siinä 90-luvun lamassa hallitus teki pahempia virheitä kuin nyt. Silloin yrittäjien ahdinko ja konkurssit oli ihan eri mittaluokkaa. Minä muistan sen ajan hyvin, muistatko sinä?[/QUOTE]

Niin mitähän lamaa, minä olen sen laman kokenut. Joten minun puolesta voit haistaa pitkän peen. Tuo mies pitäisi laittaa vankilaan.

[QUOTE="Pöö";25379903]Juu isä aurinkoinen. Lama Lipponen joka kurjisti heikompien asemaa viime laman aikana enemmän kuin yksikään pääministeri ikinä, ajoi yrittäjät itsemurhiin jne.

Hieno mies kertakaikkiaan. Kävi nuolemassa suomenruotsalaisten persettä noutamalla umpirasisti Freudenthal mitalin, jos et tiedä kuka Freudenthal oli, niin rasisti ja natsi ovat hyviä sanoja kuvaamaan miestä.[/QUOTE]

Savolainen pakkoruotsittaja joka tuhosi Suomen talouden viemällä Suomen euroon kysymättä kansalta mielipidettä.

Tämän päivän Hesarissa Lipponen myöntää muistin pätkivän ja kunto ei kestä kahden kilsan kävelyä.

No ei tarvitse ihmetellä miksi kannatus on muutaman hassun prosentin luokkaa...

Lipponen haikailee Kekkosen ajan presidenttiyttä. Etäistä ja asiat sanelevaa. Mua ärsytti kun oli kieltäytynyt Hesarin kävelytestistä vedoten siihen että HS ei ollut aikaisemmin julkaissut jotain puheita mitä se oli lehdelle lähettänyt. Siis haloo, sittenhän kaikkien ehdokkaiden kaikki lehteen lähettämät materiaalit pitäisi julkaista!

[QUOTE="Niinpä";25380076]Lipponen haikailee Kekkosen ajan presidenttiyttä. Etäistä ja asiat sanelevaa. Mua ärsytti kun oli kieltäytynyt Hesarin kävelytestistä vedoten siihen että HS ei ollut aikaisemmin julkaissut jotain puheita mitä se oli lehdelle lähettänyt. Siis haloo, sittenhän kaikkien ehdokkaiden kaikki lehteen lähettämät materiaalit pitäisi julkaista![/QUOTE]

Lipposen jalat ovat tosi heikossa hapessa, ei pysty kävelemään kahta kilsaa.

Yhteistyössä