Kuulostaa hyvältä Suorastaan ihanalta.Tänään ensi-iltaan tuleva Vares
Jos kässäri on hyvä, niin luultavasti leffa toimii. Huhtikuun tytöt oli aikamoinen floppi, ei Vares tasoa ollenkaan.Jep jep. Toivottavasti on hyvä ! On niin tiheeseen tahtiin tupsahdellut noita Vareksia
Reini on ihan helvetin hyvä, mutta jos Varesten taso on täyttä paskaa nykyään, niin hyväkin näyttelijä ei todellakaan näytä hyvältä.totta puhut. En ole tykännyt kahdesta viimesestä.
Mutta Antti Reinin debyytti Vares oli Mahtava !! Tykkään Reinistä . Istuu jopa paremmin rooliin kuin Veijonen.
niinpä. Varaappa itselles liput
Vähän jännittää miten lapset jaksaa istua autossa, kun matkaa on kuitenkin 400km/suunta, mut eiköhän ne jaksa Meidän piti lähteä mummulaan jo joulukuun alussa, mutta pojat tuli just sillon vesirokkoon, niin oli pakko perua. Nyt sit onneksi tää loppiainen osui näin perjantaille, nii on hyvä aika lähteä, ei tarvii ottaa vapaita ja on kuitenkin yks ylimääränen päivä, kun aika turha lähteä tuollasta matkaa ajelemaan lauantaina ja sit tulla jo sunnuntaina takasin.Kuulostaa kivalle !!! Reissun päälle
Itse odottelen hiihtolomaa... saa lomailla viikon perheen kanssa.
Ei vielä kyllä mitään matkasuunnitelmaa.
Huomenta.
Mikä on Vares - leffan nimi ?
Oletko jumissa, itse olen ollut kaksi viikkoa ilman pelejä. Luulin, että en pysty tähän suoritukseen, mutta KAKSI viikkoa, kelaa sitä.En oo ehtiny nukkumaan, oon pelannu Skyrimiä viimeset 7h putkeen
Toivottavasti on hyvä, jos ei suorastaan loistava.