[QUOTE="vieras";25374714]Eli siis uskotko sä, että sun lapsesi kuvitteli kaiken? Ihan kaiken? Muistuuko sulle mieleen mitään sellaista tarinaa, mitä Henna oli kertonut lapsellesi, josta ajattelit, että miten lapsi voi tuollaisen jutun keksiä päästään?
Mua kiinnostaa, aika mielenkiintoinen juttu![/QUOTE]
No ainakin mä haluan usko että kuvitteli kaiken. Tosin ei siitä Hennasta haittaakaan ollut, lapsi leikki sen kanssa tuntikausia. Henna tuli oikeasti aina vasta yhden aikaan, koska siis kävi koulua ja tuli sen jälkeen. Ensimäinen outo asia oli se, että henna pukeutui aina siihen yökkäriin ja se oli lapsestani tosi hassua kun kävi sitä kouluakin se yökkäri päällä. Sillä hennalla oli ihan oma historia kyllä. Niillä oli polkupyörä yhteisenä sen siskon kanssa. Sisko ei koskaan käynyt meillä, mutta se oli siis vanhempi se sisar kun tämä henna. Henna oli kertonut että asunut puutalossa joka on rikki ja sittemmin jostain syystä hajonnut kokonaan. Henna ja sen sisko on matkalla hennan tädille jonne ne sitten muutti kun vanhemmat kuoli. Täti asuu pitkällä ja sinne on pyörällä matkaa, mutta siis kun sillon ei ollut autoja vielä kun ne on sinne menny.
Suoraansanottuna musta tuntui, että ne on matkalla vieläkin, ollu jo kauan, ehkä ne oli kuollu sillon kaikki kun talo oli hajonnut, tai ehkä henna ja sen sisko vasta myöhemmin matkalla sinne tädille...mene ja tiedä. Se täti oli sen hennan äidin sisko.
Henna osasi jo lukea ja kirjoittaa. Niin ja silloin kun henna oli ollut oikeasti olemassa, niin kun tyttö aina sanoi niin silloin ei ollut valojakaan, siksi hennasta oli kiva katella kun mun tyttö räpsäytti valot päälle. Iltaisin henna lähti aina kotiin ja tuli vasta seuraavana päivänä takaisin.
Niin ja kun sen hennan isä pekka oli kuollut ni sillä oli piikit päässä...siis en tiedä. Se oli kuollut ulkotöissä...ehkä se oli talikko. Meijän tyttö ei pelännyt yhtään noita juttuja, ne oli senmielestä tosi surullisia.