Mitä teet työksesi? Nautitko siitä? Olen 27v eikä hajuakaan mitä voisin tehdä työkseni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Illulallu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mie oon lähihoitaja, oppinnot kesti 2.5 vuotta.
Nyt työskentelen iltapäiväkerhonohjaajana, palkka on 84 % lähihoitajan palkasta eli
n 1600 e ja päivittäinen työaika n 6 1/2 tuntia.
Tykkään työstä paljon, miun työhön kuuluu myös välipalan suunittelu, tarvikkeiden hankkimen
ja valmistelu.

Sosiaaliohjaaja taitaa olla se virallinen nimike. Ls-puolella olen ja Amk:n käynyt. En voi sanoa nauttivani työstäni, pidän siitä paljon. Nautin sitten aivan muista asioista, harrastuksista ym. Palkka on huono mutta sen tiesin jo hakeutuessani koulutukseen.

Mä olen koulutukseltani filosofian maisteri ja mulla on äidinkielen ja kirjallisuuden aineenopettajan pätevyys. Olen ollut opetustyössä kymmenisen vuotta. Tällä hetkellä työttömänä. Nyt yritän suunnata vähän uudelle alalle (toiveissa olisi kustannustoimittajan tai toimittajan ammatti, pitää katsella millaisia ovia tässä avautuu), koska olen turhautunut siihen, että opetustyössä niin suuri osa ajasta kuluu muuhun kuin itse opettamiseen. Lisäkseen opettajan työn arvostus on pohjalukemissa - en tiedä, haluanko tuhlata aikaani toisten sylkykuppina olemiseen.

Minä olen peruskoulutukseltani sairaanhoitaja, siitä 12v työputken jälkeen työn ohella kouluttauduin terveystieteiden maisteriksi opepuolelta. Nyt olen kohta 6 vuotta hoitotyön lehtorina leipäni hankkinut.

Tykkään hirveästi :)

Olen lähihoitaja. Peruspalkka n.2100€/kk miinus verot. Kolmivuorotyö tuo lisiä (käteen) kuukaudessa 300-400€ keskimäärin.
En tykkää, koitan keksiä uuden ammatin, mut ongelma on se, et ei kiitos hoitoalaa mutta kyllä kiitos parempi palkka.

Vartija. Pohjakoulutuksena ylioppilas ja pari ammattitutkintoa. Alalle ajauduin vähän vahingossa, mutta tykkään! :) Suunnitelmissa ehkä joskus ammattitutkinto myös vartiointialalta.