"Jeba"
Maailma on nyt jo niin perskeleen ylikansoitettu, että mun mielestä toi kiinan yhden lapsen politiikka pitäis päteä ihan koko maailmassa!
Ei ollut missään vaiheessa tarkoitus pehmentää mielipidettäni. Minua ottaa päähän vanhemmat, jotka tekevät sen yhden lapsen, koska pitää tehdä lapsia. Sitten omassa itsekkyydessään, lapsi ei saa sisarusta, laitetaan hoitoon, kun ollaan vapaalla ja kaikki muut lieveilmiöt mitä nykyään suositaan, koska äidilläkin pitää olla elämä.Taas tätä. Että ollaan pehmentävinään omaa äärimielipidettä mutta itse asiassa vihjataan vain, että jos sulla olis kaikki palikat tallella niin toki ymmärtäisit että se minun ehdottamani valinta olisi se parempi. Rusinat pullasta. Loukataan toista lämpimikseen samalla kuin ilmoitetaan, että minähän olen suorastaan avarakatseinen. Ja jälkihoidoksi vielä hypitään valmiiksi tallotuille varpaille, että ootas kunhan vähän vanhenet ja viisastut.
Minä kyllä valitin vanhemmille, että sisko pitäis saada. Piti myös saada poni. Kumpaakaan vaatimusta ei kuitenkaan edes vastaanotettu saati harkittu. Onneksi ei.
Toki nytkin mielelläni vastaanottaisin sen ideaalisiskon, joka olisi just minun makuni mukainen ja sanoisi vain oikeita asioita ja toimisi aina niinkuin minä tykkäisin. Saattaisin olla niinkin jalomielinen, että muutama kiva pikkuvikakin siinä saisi olla. Mutta kuitenkin homman pitäisi kulkea romanttisen komedian sävyssä.
Tuttavapiirin pahin kiusaaja on sisarussarjansa nuorin, jota taasen vanhempi isoveli kiusaa kotona...Olen tavannut aikas monta "ainoaa lasta" elämäni aikana, ja jok'ikinen on ollut parhaassa tapauksessa vain tosi itsekeskeinen. Pahimmat tapaukset on olleet sellaisia, jotka eivät ole kestäneet kilpaulua ja häviämistä ollenkaan vaan ovat alkaneet ko. tilanteessa kiusaamaan muita.
Me kun ruvettiin miehen kanssa perheen perustamista suunnittelemaan niin mun ehto oli että lapsia tehdään joko nolla, tai sitten vähintään kaksi. Yhtä lasta en olisi ikinä suostunut tekemään (ellei siis olisi käynyt niin huonosti, että toista ei millään oltaisi saatu), yllä mainitusta syystä.
Ymmärrän, etteivät ainoat lapset tajua, mistä ovat jääneet paitsi. Mutta meille muille te olette oikea maanvaiva.
Eiköhän tämä ole lähinnä juuri niiden ongelma joilla on useampi lapsi. Ei jakseta hoitaa kotona kahta tai kolmea lasta ja sitten vanhemmat sisarukset laitetaan hoitoon. Näin se yleensä menee. ;Minä ainakin tiedän monta, monta tämmöintä tapausta.Ei ollut missään vaiheessa tarkoitus pehmentää mielipidettäni. Minua ottaa päähän vanhemmat, jotka tekevät sen yhden lapsen, koska pitää tehdä lapsia. Sitten omassa itsekkyydessään, lapsi ei saa sisarusta, laitetaan hoitoon, kun ollaan vapaalla ja kaikki muut lieveilmiöt mitä nykyään suositaan, koska äidilläkin pitää olla elämä.
Parempi olisi se ettei niitä lapsia olisi yhtään. Ongelmaperheissä lapsia vaan tuppaa olemaan useampi.monessa tapauksessa varmaan parempikin että lapsia on vain yksi.
No joo, en mä vaan tarkoittanut tuolla mitään ongelmaperheitä, vaan ihan sitä että monelle ihan tavalliselle perheelle sopii paremmin se että lapsia on vain yksi, syystä tai toisesta.Parempi olisi se ettei niitä lapsia olisi yhtään. Ongelmaperheissä lapsia vaan tuppaa olemaan useampi.
Itse säälin miestäni, jolla veli suhde aika huono. Ei pietä oikein mitään yhteyttä, ja kaikki pakolliset sukujuhlatkin ahdistaa häntä ja myös minua. Ja voi sitä katkeruutta kun tuo sai sitä ja tätä sillon nuorena, ja mä en saanut. yhyy :O Itse leikin paljon serkkujen kanssa. ja jos serkut alkoi tympimään, niin voi mennä kotiaAlkuperäinen kirjoittaja Black Diva´s;25363339:Vai että ihan säälittää. No voi voi.
Toivon todella ette ikukaan ole itseäni tuon vuoksi säälinyt ettei minulla ollut sisaruksia, eikä sääli tytärtäni, jolla ei ole sisaruksia. Molempien meidän elämää rikastuttaa suuri rakkaus
Kuvitteletko ihan oikeasti että jokainen lapsi/nuori/ kaipaa siraruksia edes jossakin elämänsä vaiheessa.