Minua niin pelottaa... (syöpäasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pelokas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pelokas"

Vieras
Kaverin lapsi sairastui reilu vuosi sitten syöpään. Kaikin piti jo olla kunnossa, mutta nyt syöpäarvo on taas noussut todella korkealle. :(

Tietääkö täällä kukaan, mikä muu voi aiheuttaa syöpäarvon nousua? Vai onko se nyt vain niin, että syöpä on uusinut? Tekisi mieli vain itkeä ja ulista, mutta en halua omille lapsilleni vielä kertoa, kun mikään ei kuitenkaan ole vielä varmaa...

Hei ap. Ystävääsi ja hänen lastaa on kohdannut kamala asia. ja SINÄ haluat vain itkeä ja ulista ja olet pelokas...pitäiskö ottaa asiaan toisenlainen lähestymistapa vai mistä ajattelit olevan eniten hyötyä heille?

[QUOTE="a p";25360581]Kuule, ihan kaikkeni olen tehnyt, mitä voin. Mitenkähän se on ystävältäni pois, jos kotonani itken?[/QUOTE]

Samalla energialla olisit voinut vaikka ottaa jonkun sen perheen lapsista teille kylään tai leipoa heille pitsan. Jos asia sinua nimittäin oikeasti liikuttaa etkä halua vaan tekosyytä ulvomisellesi.

Alkuperäinen kirjoittaja ikävä vieras;25360594:
Samalla energialla olisit voinut vaikka ottaa jonkun sen perheen lapsista teille kylään tai leipoa heille pitsan. Jos asia sinua nimittäin oikeasti liikuttaa etkä halua vaan tekosyytä ulvomisellesi.

Ai jaa... Mitenkähän luulen, että eivät minun pitsojani huolisi, oon meinaan räkätaudissa. :(

Perheessä ei ole muita lapsia, kyse ainokaisesta.

[QUOTE="vieras";25360474]Mistähän syövästä ja "syöpäarvosta" mahtaa olla kyse? Niitä syöpiä ja niitä indikoivia arvoja kun on aikas monta.[/QUOTE]

Anteeksi, jäi tämä huomaamatta. Maksasyövästä on kyse, mutta en muista tuon arvon nimeä. Enkä halua googlailla, kun sillä tyylillä löytyy kaikenlaista, mitä en just nyt halua lukea...

Alkuperäinen kirjoittaja ikävä vieras;25360594:

Olet nikkisi veroinen.

Hei ap. Ystävääsi ja hänen lastaa on kohdannut kamala asia. ja SINÄ haluat vain itkeä ja ulista ja olet pelokas...pitäiskö ottaa asiaan toisenlainen lähestymistapa vai mistä ajattelit olevan eniten hyötyä heille?

Eli jos ystävän lapsi on ap:lle läheinen, niin hän ei saa yksin kotona ollessaan itkeä, jos siltä tuntuu? Miksi ei? Patoaminenhan se vasta raskasta on, vähemmän olisi varmaan tukiaksi... voisi vaikka yllättäen ystävän luona sortua itkemään. Ja tuskin sekään ystävää haittaisi.

Yhteistyössä