J
"jeah"
Vieras
Meillä ainakaan ei vanhemmat voi jäädä kotiin, jos isoveli on yrjötaudissa, joten parempi sen lapsen on hoidossa olla kuin töiss. Usein myös tytöistä toinen jos on kipeänä, on toinen hoidossa, koska kipeä tulee mukaani töihin.
Ja jos mies joskus voikin jäädä kotiin, pitää lapsen ihan oikeasti olla kipeä. Ei mies voi jatkuvasti olla kotona sen takia, että jos vaikka on tulossa kipeäksi.
Te ootte kyllä korvaamattomia ihmisiä sitten töissä... : /