Kyllä tuo kelpaa hyvin tytsin asun rinnalle Oliko sinulle jo asu?Datalle ihan ehdottomasti tällanen (ilman mitään turhia farkkuja tms tuolla alla) tietty:
Cowboy liivi ja chopsit - naamiaisasu.fi - Naamiaisasut myös Flamingon myymälästä - Tuotteet
Majurille... Hmmm... Palaan asiaan.
Juu, mulla on noita omasta takaa. Esim tällanen löytyy (ja tukanvärikin täsmää):Kyllä tuo kelpaa hyvin tytsin asun rinnalle Oliko sinulle jo asu?
Aaaahahahahahaaaa! Nyt löyty Majurille:
Armeijan majuri - naamiaisasu.fi - Naamiaisasut myös Flamingon myymälästä - Tuotteet
Hyvä, eikö?
Asut alkavat olla kasassa, ellei vielä joku muu halua tulla mukaan Paljonko noissa olikaan toimitusaikaa, voidaan sitten tulla samalla sovittamaan niitä.Juu, mulla on noita omasta takaa. Esim tällanen löytyy (ja tukanvärikin täsmää):
Naamiaiset - Naamiaisasut - "SWAT Hottie" 4-os. Asu - Boutique LouLou
Millois oli treffit?
sunhan piti rekata !Aaaahahahahahaaaa! Nyt löyty Majurille:
Armeijan majuri - naamiaisasu.fi - Naamiaisasut myös Flamingon myymälästä - Tuotteet
Hyvä, eikö?
aika jees asu, mut tarttee kyl pieniä mausteita.. asusteet yms..Juu, mulla on noita omasta takaa. Esim tällanen löytyy (ja tukanvärikin täsmää):
Naamiaiset - Naamiaisasut - "SWAT Hottie" 4-os. Asu - Boutique LouLou
Millois oli treffit?
Suakin näkee pitkästä aikaa, tai sitten olen ollut vaan puusilmä ¤_¤aika jees asu, mut tarttee kyl pieniä mausteita.. asusteet yms..
Pusspuss. (Ne muistaa mut jo harmaanaki, angsti iskee! )sunhan piti rekata !
:heart: tietty sut muistaa :snotty:Pusspuss. (Ne muistaa mut jo harmaanaki, angsti iskee! )
Noh... Just Tytsin kanssa fb-chatissa käytiin tota mun varastoa läpi ja on sanottava, et toi menis niihin muihin verrattuna "kouluvaatteena".aika jees asu, mut tarttee kyl pieniä mausteita.. asusteet yms..
Mulla on vasta yks haltiakeiju-asu, sopii hyvin sen kaveriksi tää uus.Noh... Just Tytsin kanssa fb-chatissa käytiin tota mun varastoa läpi ja on sanottava, et toi menis niihin muihin verrattuna "kouluvaatteena".
Kyllä se vielä takaisin tulee, usko pois. :hug:Oletko Majuri hylänny mut? :'(
Hankitaan sinulle joku sopiva kärpäsasu niin pääset mukaanNo nyt on asutkin valmiina..
Melkein voisin sanoa tahtovani olla kärpäsenä katossa tuossa meetingissä mut tarkemmin ajateltuna...
Täytyy tilata toi asu ja vrs lupas meikata mut ja laittaa mun hiukset. Se taitaapi sit olla mun eka kouluttaja, kun sanoi tuossa aiemmin, ettei voi olla niin lähikontaktissa mun kanssa (meikatessa) kun mulla on toi asu päällä ja kaikkea jos siis pääsee vaan meikkaamaan. Majurilla tosin voi olla jotain sanomista asiaan...No nyt on asutkin valmiina..
Melkein voisin sanoa tahtovani olla kärpäsenä katossa tuossa meetingissä mut tarkemmin ajateltuna...