Trailerparkeissa?!?!?!Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25318471:Mahtais trailerparkeissa olla hulinaa kun palstalaiset alkais parisuhteita keskenään muodostamaan. No pysyispä maalaispoliisit kiireisinä.
Symboliikkaa muruseni :saint:Trailerparkeissa?!?!?!
mä voisin ottaa sitten sen jonka-nimeä-emme-mainitse.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;25318695:Mä varaan sitten muuten Blumen.
Ihan vaan tiedoksenne.
Mistäpä sen saat varatuksi? Ihan vaan tiedoksemme jos saisimme.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;25318695:Mä varaan sitten muuten Blumen.
Ihan vaan tiedoksenne.
Yhdessä ketjussa sanottiin että SINÄ sopisit mulle! Mä oon kyl toisen nikin perään, et kai pahoita mieltäsi? :heart:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25318702:mä voisin ottaa sitten sen jonka-nimeä-emme-mainitse.
jonka nikkiä en edes muista enää..
Oi, minä muista jopa hänen oikean nimensä!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25318702:mä voisin ottaa sitten sen jonka-nimeä-emme-mainitse.
jonka nikkiä en edes muista enää..
en en. mua vaan alkais ahdistamaan jonkun haluaminen.Yhdessä ketjussa sanottiin että SINÄ sopisit mulle! Mä oon kyl toisen nikin perään, et kai pahoita mieltäsi? :heart:
Siinä toimii sama varausmekaniikka, kuin kaikissa mielikuvitusjutskissa, se joka sanoo ekana, saa. Se on sellainen vähemmän tunnettu Newtonin 16. laki.Mistäpä sen saat varatuksi? Ihan vaan tiedoksemme jos saisimme.
Mä arvasin että ollaan samalla aaltopituudella!:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25318730:en en. mua vaan alkais ahdistamaan jonkun haluaminen.
Ahaa. Kässään. Tuohan on ny iha selevä. On ihan linjassa sen kait tunnetumman pääsäännön kanssa, että löytäjä saa pitää.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;25318735:Siinä toimii sama varausmekaniikka, kuin kaikissa mielikuvitusjutskissa, se joka sanoo ekana, saa. Se on sellainen vähemmän tunnettu Newtonin 16. laki.
Sulle mä tarjoisin sitä... hmm, mikähän se oli.. Tammihärkä?!:'(Mulle ei sitten riitä ketään.. eikä ehdotella ketään:snotty:
Ehkä voisin sitten ottaa sen, jonka nimeä en taas muista. Sen, joka puhui niistä piKKupäistä.
Mikä sen nikin, nimi oli. EWi`?
nykyään sinisulka.:'(Mulle ei sitten riitä ketään.. eikä ehdotella ketään:snotty:
Ehkä voisin sitten ottaa sen, jonka nimeä en taas muista. Sen, joka puhui niistä piKKupäistä.
Höh, just meinasin pöyhästä siua mutta ei naiset kelepaa kuitenkaan :snotty::'(Mulle ei sitten riitä ketään.. eikä ehdotella ketään:snotty:
Älä välitä, ei mullekaan. :hug::'(Mulle ei sitten riitä ketään.. eikä ehdotella ketään:snotty:
Jonotetaan vuoroa yhdessä. Siulla on varmaan sitten numero 672 kun miulla on 673. Yhdessä aika kuluu mukavemmin.:'(Mulle ei sitten riitä ketään.. eikä ehdotella ketään:snotty:
siinä uskossa mäkin olen. mutta Ewi oli kiinnostavampiAlkuperäinen kirjoittaja päätön;25318768:nykyään sinisulka.
älä siinä nirsoile.Älä välitä, ei mullekaan. :hug: