Kynttiläkutsuilta saatua joululahjaksi, ja nyt neuvoja kiitos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaa"

Vieras
eli anoppi osti tuollaisen kauniin tuikkukynttilä härpäke telineen joululahjaksi ja nyt kaipaan tietoa että uskaltaakohan niissä polttaa muuta kuin niiden omia tuikkuja jotka siiä muovikipossa on siis, niitä kun ei tullut kuin 3kpl mukana ja ei mitään -ohjeita-
Joskus vaan kuullut ettei niissä saa tavis tuikkuja polttaa kun saattavat kuumuudella hajoittaa ne.
Harmittaa vaan jos tuo jää nyt kertakäyttöiuseksi kun en minä tuollasille kynttiläkutsuille uskalla mennä :D

Onko kyseessä siis PartyLiten somiste? Jos on, niin vain PartyLiten kynttilöitä sinne, takuu ei korvaa jos menee rikki kun polttaa steariinikynttilöitä. Juurikin tuo lämpöero voi pilata tuotteen, PartyLiten parafiinikynttilä lämpiää vain 60 asteisiksi ja steariini 200 asteiseksi. Ja sitten ehdottomasti ei saa tehdä niin, että siirtää steariinikynttilän siihen PartyLiten läpinäkyvään tuikkivakippoon!! Se ei ainakaa kestä sitä suurempaa lämpöä!

Lisää tuikkivia voi tilata, vaikkei itse kutsuille menisikään. Kaikki yli 100€ irtotilaukset postitetaan suoraan kotiin. :D

en laittaisi steariinituikkuja siihen, mutta tavallisista kaupoista saa partyliten tuikkivia vastaavia parafiinituikkuja. ovat meinaan vähän kalliita kumminkin nuo aidot tuikkivat.

Katsoin joulukuun alussa partyliten sivuilta lähimmän konsultin. Laitoin tälle viestiä että ottaako pientä tilausta vastaan ja ottihan hän..34e arvoisen votiivipaketin tilasin ja toi vielä ovellekin :)

Niitten takuu ei korvaa yhtään mitään muutenkaan, joten ;)
Eli siis ulkolyhdyt jotka ruostuu, niin kuulemma ei sais ulkona edes pitää...
Daa.

Mut siis mulla ON niitä kasa kaikenlaisia ja esittelijät on sanon, että itekin käyttävät muualta ostettuja tuikkuja =)

parafiini kynttilöitä saa muualtakin kuin kynttiläkutsuilta. niitä uskaltaa laittaa. koska jos esim. partyliten somiste niin heidän omatkin kynttilät parafiiniä. ainakin tanskalainen broste valmistaaparafiini kynttilöitä

[QUOTE="tinni";25316595]parafiini kynttilöitä saa muualtakin kuin kynttiläkutsuilta. niitä uskaltaa laittaa. koska jos esim. partyliten somiste niin heidän omatkin kynttilät parafiiniä. ainakin tanskalainen broste valmistaaparafiini kynttilöitä[/QUOTE]

Ihanaa :) Osaatteko yhtään neuvoa mistä kaupoista voisin etsiä?
Harmittaa jos kynttilähärdelli jää kertakäyttöiseksi sen takia etten uskalla moisille kutsuille mennä saatikka kurkata edes pikkaisen niiden sivustoillekaan :D

[QUOTE="harmaa";25316644]Ihanaa :) Osaatteko yhtään neuvoa mistä kaupoista voisin etsiä?
Harmittaa jos kynttilähärdelli jää kertakäyttöiseksi sen takia etten uskalla moisille kutsuille mennä saatikka kurkata edes pikkaisen niiden sivustoillekaan :D[/QUOTE]

Mua kiinnostaa, että miksi ihmeessä et uskalla? Mitä pelkäät?

[QUOTE="harmaa";25316644]Ihanaa :) Osaatteko yhtään neuvoa mistä kaupoista voisin etsiä?
Harmittaa jos kynttilähärdelli jää kertakäyttöiseksi sen takia etten uskalla moisille kutsuille mennä saatikka kurkata edes pikkaisen niiden sivustoillekaan :D[/QUOTE]

UP

No jopa oli ajattelematon anoppi kun tuollaisen meni ostamaan.
Kyllä jokainen kynttiläkonsultti informoi asiakkaitaan heti että niissä ei saa polttaa kuin meidän omia tuikkuja eikä kaupan halpis tuikkuja.
Voithan alkaa pyytämään anoppia jatkossa ostamaan sinulle siihen tuikkukynttilöitä jos itse et kynttiläkutsuja harrasta.
Tosi outoa että ei anoppi sitten kysynyt että harrastatko partyliteä.