Tiedättekö mitä mun pitää tehdä? Tai missä myydä? (talon tyhjennys, siks kysyn)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Mulla vanhasta firmasta jäi todella paljon vaateita, nettiin en jaksa laita per yks tuote, kun vaateita on liika. mihin voi viedä ja myydä tukkuhinnalla ne pois? Kun niiden arvo on jotain yli 10 000, eli jos tukkuhinnalla myydä, en vitsi heitä pois, enkä antaa ilmaiseksi.

sitten toinen ongelma, entäs merkkivaatteet? Mihin niitä saa viedä? Guess, CK, Diesel ja niin edelleen..... halusin vielä vähän yli puol vuotta sitten perustaa, merkkivaate kauppa ja tilasin ensimäinen erä, missä on niitä kans vaikka kuinka paljon... Mutta tulin raskaksi, raskaus on niin rankka aika minulle, alku oli sellainen että melkein asuin vessoissa, siks kaikki meni näin.....

no en uskalla kaupoista kysyä:/

huutonettiin kans en halua laita kun niitä on niin paljon, eri kokoja ja niin edelleen, sekä se lähetäminen huh... haluan nopeasti päästä eroon

miksi et lahjoita näihin kirpputoreille jotka keräävät rahaa vähäosaisille ja niille joilla ei ole mitään.
kerroit että et halua antaa niitä ilmaiseksi..mutta miksi et harrastaisi hyväntekeväisyyttä? kuitenkin kun sinulla rahaa on.

myyt ne netissä, ei se niin hankalaa oo, kun enivei oot paljon koneella.
toinen vaihtoehto on myydä ne kirpparilla. noi farkuthan ei maksa mitään, sisäänostohinta on alle 10€ ja niitä myydään 40-50€ hinnalla netissä :D kaverilla oli vastaavanlainen liike kun sulla oli ja häneltä oon kuullu.

joku ehdottikin jonkun tilan vuokraamista ja ilmotat vaikka lehdessä, että alennusmyynti tai jotain. tai myyt ne kotoo, laitat ilmotuksen johonkin.

myyt ne netissä, ei se niin hankalaa oo, kun enivei oot paljon koneella.
toinen vaihtoehto on myydä ne kirpparilla. noi farkuthan ei maksa mitään, sisäänostohinta on alle 10€ ja niitä myydään 40-50€ hinnalla netissä :D kaverilla oli vastaavanlainen liike kun sulla oli ja häneltä oon kuullu.

joku ehdottikin jonkun tilan vuokraamista ja ilmotat vaikka lehdessä, että alennusmyynti tai jotain. tai myyt ne kotoo, laitat ilmotuksen johonkin.

tää on niin rankka joka tuoteesta ota kuva:D Hui

tää on niin rankka joka tuoteesta ota kuva:D Hui

eihän sun tarvi ottaa kaikista, jos on paljon samanlaisia. kun sanoit, että on paljon eri kokoja. sama kuva kelpaa, kunhan koon muutat :)

otat yhtenä päivänä kuvat ja toisena lataat ne koneelle. eihän kaikkee tarvii tehdä kerralla. ja kun ne kerran laitat huuttikseen niin sen ilmon pystyy nopeesti uusiin jos ei oo mennyt kaupaks. ja jos jaksat tehdä vaatteista paketin, niin varmasti menee kaupaks. mutta sillon ne pitää kyllä kuvata erikseen ja vaan yhtä kokoo per paketti. tuollaset kuteet myy, on vastaavia ollutkin huutiksessa. jos teet niistä paketteja, niin ei kannata laittaa yli 20 vaatetta pakettiin, hinta nousis niin korkeelle ettei sitä ehkä huudeta tai sitten ei nouse ja myyt tappioo.

juu on hälyttimet muuten.... unohdin kokonaan. Mulla viimeks oli varastettu noin 10 Guess laukkua, siis ihan kaikki mitä vein sinne. Tosi tyhmää idea oli viedä tai laita ilman hälytimiä että joku rosvo saa näitä

Yhteistyössä