Ja muille palstan kukkahattutädeille kysymyksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miiskalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25289272]Ei mikään ongelma ole muutamasta mamusta kiinni, mutta kun Suomen väestö kasvaa nykyään enemmän maahanmuutosta kuin normaalista väestönkasvusta, eli aikanaan suomalaiset jäävät vähemmistöön Suomessa jos nykyinen suuntaus saa jatkua.[/QUOTE]

No se on naisensukupuolielin elämää! Jos sulle historia on yhtään tuttua niin tiedät, että näin on käynyt maailman sivu...

Täytyy olla aika pahvi, jos kuvittelee että Suomen ongelmat on muutamasta maahanmuuttajasta kiinni.

Niin täytyy. Mut miten tää liittyy siihen että Suomi olisi parempi maa ilman somaleita?

Yksikin ryöstö tai raiskaus vähemmän parantaa tilannetta aina.

Lastani ei olisi pahoinpidelty, minulla olisi mukava työpaikka, metromatkat olisivat mukavampia, leikkipuistoissa voisi käydä, kouluissa olisi ihanampi työilmapiiri... lista on loputon.

Sä taidat asua jossain Porissa tai vastaavassa paikassa jossa on ehkä yksi somali. Kandee pitää turpa kiinni jos ei mistään ole omaa kokemusta.

[QUOTE="vieras";25289272]Ei mikään ongelma ole muutamasta mamusta kiinni, mutta kun Suomen väestö kasvaa nykyään enemmän maahanmuutosta kuin normaalista väestönkasvusta, eli aikanaan suomalaiset jäävät vähemmistöön Suomessa jos nykyinen suuntaus saa jatkua.[/QUOTE]

No eikun lisääntymään enemmän, turha sitä on toisia syytellä!

• Tykkää
Reactions: Bonaire
Niin täytyy. Mut miten tää liittyy siihen että Suomi olisi parempi maa ilman somaleita?

Lastani ei olisi pahoinpidelty, minulla olisi mukava työpaikka, metromatkat olisivat mukavampia, leikkipuistoissa voisi käydä, kouluissa olisi ihanampi työilmapiiri... lista on loputon.

Sä taidat asua jossain Porissa tai vastaavassa paikassa jossa on ehkä yksi somali. Kandee pitää turpa kiinni jos ei mistään ole omaa kokemusta.

Lastani ei ole pahoinpidelty, mulla on mukava työpaikka, metromatkat mukavia, leikkipuistoissa voi käydä, kouluissa ihana ilmapiiri ja Hertsikassa asutaan. ;)

Jos ne somalit olis valkosia suomalaisen näkösiä, niin ahdistasko sua noin paljon?

Käytän joka päivä metroa, enkä nyt vieläkään tajua, miten ne somalialaiset siellä noin paljon muka häiritsee?

Samoin leikkipuistossa ollaan melkein joka päivä ja monesta somalialaisesta äidistä on tullut kiva tuttu lasten kera.

Lasteni parhaimmat kaverit koulusta on somalialaisia.

Joten pitääkö minunkin pitää sitten turpani kiinni?! :D

PS. Minua ei olisi pahoinpidelty jos ei olisi suomalaisia äijiä, niitä perkeleitä!! :D

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
[QUOTE="vieras";25289326]Lisääntyminen kiihdyttää ihmisen aiheuttamaa ilmastonmuutosta joka tuhoaa maapallon: sitäkö sinä haluat?[/QUOTE]

Älä sitten valita, ainakin suomalaiset sitten vähentävät maapallon kansoitusta kuolemalla sukupuuttoon. ;) :D

• Tykkää
[QUOTE="vieras";25289320]Kyse onkin siitä, että TARVITTAESSA. Eli jos nainen ärsyttää miestänsä tahalleen liian pitkälle, miehellä on oikeus (ei velvollisuus) läpsäistä.[/QUOTE]
Mun miehellä ei siltikään olisi. Ja usko pois, olen ärsyttänyt & aion jatkossakin ärsyttää... :)

[QUOTE="vieras";25289443]Onnea vaan yhteiseloonne sitten :)[/QUOTE]
10,5 v on mennyt molemminpuolisen ymmärryksen hengessä, ilman pelkoa väkivallasta tai edes pikku läpsäisystä. Ärsytetään toisiamme puolin ja toisin, se on meistä hirmu hauskaa :D

Mieheni on onneksi aika huono muslimi, kun ei kurita tottelematonta vaimoaan tai lapsiaan, eikä kasvata lapsistaan islaminuskoisia, tai ole valinnut muslimia vaimokseen. Mutta pakko sanoa, että elämä huonon muslimin kanssa on moninverroin hauskempaa mitä se ikinä tulisi olemaan hyvän muslimin kanssa :)

[QUOTE="vieras";25289453]Suomalaiset, eurooppalaiset ja valkoihoiset ovat sukupuuton tiellä, se on vain ajan kysymys. Mietin vain kuka sitten maksaa neekereiden kehitysavun sitten kun me olemme kuolleet sukupuuttoon.[/QUOTE]

Eiköhän ihmiset pärjää paljon paremmin silloin, kun hyväksikäyttäjät ovat poissa.

[QUOTE="vieras";25289453]Suomalaiset, eurooppalaiset ja valkoihoiset ovat sukupuuton tiellä, se on vain ajan kysymys. Mietin vain kuka sitten maksaa neekereiden kehitysavun sitten kun me olemme kuolleet sukupuuttoon.[/QUOTE]

Tää oli kyllä ihan illan paras...joo'o..sitähän siellä kieli pitkällä ootellaan, valkoisen miehen kehitysapua..:laugh:

Hohhoijaa...ettekö te ikinä väsy tuohon tyhmyyteenne? (juttujenne perusteella)

• Tykkää
Oho, satuin bongaamaan ihan mulle osoitetun ketjun, wau, oon otettu :D Asun kyllä pk-seudulla kuten olen jo sanonutkin täällä. Ja paljon tekemisissä maahanmuuttajien, myös somalien kanssa. Empatiakyvyssäni ei tietääkseni ole mitään vikaa.

Yhteistyössä